توزیع اقلام غذایی به همت کانون شهدای دستمالچی در تبریز
توزيع اقلام غذايي به همت کانون شهداي دستمالچي در تبريز

توزیع اقلام غذایی به همت کانون شهدای دستمالچی در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، بيستمين مرحله از کمک هاي مومنانه خود را با تهيه و توزيع اقلام غذايي به تعداد ۱۰ بسته،ميان خانواده هاي محروم منطقه اجرا کردند.
شناسه خبر : 34611 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی هنری و با مشارکت بسیجیان مسجد و خیرین،مرحله بیستم کمک های مومنانه با اهدای ۱۰ بسته اقلام غذایی،اجرا شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: از نقاط قوت اخلاق اسلامی، توجه به انسان ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم؛ به ویژه خدمت به مؤمنان و صالحان است. نگاهی اجمالی به آیات، روایات و سیره انبیا و اولیا به خوبی این امر را ثابت می کند که بعد از انجام واجبات، هیچ امری، مانند نیکی و خدمت به بندگان خداوند باعث تقرب انسان به درگاه الهی نمی شود. بدین سبب است که انبیا و اولیای الهی، همواره در خدمت مردم بوده اند.

آقاجانی افزود: براساس احادیث و روایات احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده است؛ در همین راستا اعضای کانون در این مرحله از رزمایش همدلی ۱۰ بسته غذایی تهیه و توزیع کردند.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن، رب، آبلیمو، چای، قند، نان، ماکارونی، بسته حبوبات به ارزش هربسته ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن قدردانی از خیرین و اعضای کانون و پایگاه مقاومت مسجد، خاطرنشان کرد: بیست و یکمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در روز میلاد حضرت فاطمة الزهرا (س) با پخت و توزیع غذای گرم اجرا خواهد شد.

کلمات کلیدی: بسته معيشتي فهما