تجلیل از حافظان کل قرآن کریم کانون فاطمة الزهرا تبریز
تجليل از حافظان کل قرآن کريم کانون فاطمة الزهرا تبريز

تجلیل از حافظان کل قرآن کریم کانون فاطمة الزهرا تبریز

به همت کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبريز،از سه حافظ کل قرآن کريم که موفق به حفظ کل قرآن در کمتر از سه سال شده اند،با حضور مسئول دارالقرآن سازمان تبليغات اسلامي استان و هيئت امناي مسجد، تجليل و قدرداني شد.
شناسه خبر : 34612 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجا شرقی، «سید احمد موسوی» با بیان اینکه بزرگ ترین ظرفیت دنیای اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) هستند و در صورت استفاده از این ظرفیت قطعا شاهد پیشرفت همه جانبه جوامع اسلامی خواهیم بود،اظهار کرد: محفل انس با قرآن و تجلیل از حافظان کل قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز با حضور مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان و هیئت امنای مسجد،برگزارشد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز گفت: قرآن کریم یک دریای عمیق از معارف الهی است که توسعه همه جانبه بشر در آن نهفته است و در صورت استفاده از این کتاب الهی موجب به سعادت رسیدن بشر می شود.

موسوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، "در کشوری که بر اساس اسلام اداره می‌شود همه مردم باید قادر به خواندن قرآن کریم باشند"،افزود:جامعه‌ای که توجه به کلام وحی و آموزه‌های دینی دارد در برابر ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و تهدید نرم دشمنان مصون می‌ماند.

وی عنوان داشت: بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ،کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) نیز تلاش کرده است از سال تاسیس خود در حوزه های مختلف قرآنی در میان تمام رده های سنی در منطقه فعالیت کند و در این زمینه نیز به لطف خدا موفقیت های خوبی را کسب کرده است.

موسوی اظهار کرد: ثمره ۱۱سال فعالیت کانون بیش از ۳۰ حافظ کل قرآن کریم بوده و چندین حافظ در اجزاء مختلف رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن آموزش دیده‌اند و این ۳۰ حافظ در آزمون حفظ کل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز قبول شده اند.

وی یادآور شد: سه حافظی که از آنان تقدیر شد در کمتر از دو سال زیر نظر خانم احمدیان آموزش دیده اند و موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) ضمن تجلیل از فعالان قرآنی کانون،خاطرنشان کرد: با توجه به برکات و اهمیت مسائل قرآنی و حفظ قرآن، باید انس و الفت نسل جوان روز به روز با کلام وحی بیشتر شود.

کلمات کلیدی: فهما تجلیل