کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد
کميته مساجد ستاد دهه فجر آذربايجان شرقي تشکيل جلسه داد

کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

اعضاي کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در نخستين جلسه به ارائه ديدگاه‌ها و نقطه نظرات و معرفي برنامه‌هاي خود پرداختند.
شناسه خبر : 34613 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» در نخستین جلسه کارگروه مساجد ستاد استانی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت یک هزار و ۴۲۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اظهار داشت: بسته‌های معیشتی با هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و بسیج همزمان با دهه فجر توزیع خواهد شد.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب دستگاه‌ها به منظور ایجاد انگیزه دراقشار مختلف مردم جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌های جدید و به‌روز و با استفاده از فضای مجازی نسبت به گرامیداشت این ایام اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تاکید نقش مساجد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آذین بندی مساجد و محتواسازی توسط ائمه مساجد، تجلیل از مساجد فعال و ... از جمله برنامه‌هایی است که پیشنهاد می‌شود به مناسبت دهه فجر امسال انجام گیرد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه اعضای کمیته مساجد به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و معرفی برنامه‌های دستگاه خود پرداختند.