توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان استان آذربایجان شرقی توزیع شد
توزيع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بين نيازمندان استان آذربايجان شرقي توزيع شد
به همت بچه‌های مسجد؛

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان استان آذربایجان شرقی توزیع شد

در راستاي لبيک به نداي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي درگسترش کمک هاي مومنانه توزيع گوشت قرباني در بين نيازمندان توسط کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد و موسسه خيريه حضرت خديجه(س) قم و برنامه تلويزيوني سمت خدا اجرا مي شود.
شناسه خبر : 34614 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» ضمن گرامیداشت میلاد دخت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر،۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان آذربایجان شرقی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع خواهد شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با همکاری موسسه حضرت خدیجه، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

هادی نیا با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا چندین مرحله در سطح استان توزیع شده است،افزود: این تعداد بسته گوشت قربانی گوسفند ی که هر کدام یک و نیم کیلو  است، توسط  کانون های فرهنگی و هنری مساجد تبریز و شهرستان ها در بین نیازمندان توزیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری در شهر‌ها و روستا‌ها پس از تحویل بسته‌های گوشت قربانی، با حفظ شان وکرامت  بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌کنند.

هادی نیا با اشاره به این مطلب که نیازمندان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شناسایی شده اند، گفت: گوشت های قربانی با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اهداء شده است.

وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی و خیرین در طول دو سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در کمک های مومنانه لبیک گفتند و با جمع آوری و تهیه دیگر اقلام  از جمله حبوبات برنج  روغن و رب گوجه فرنگی و چای و قند و دیگر اقلام غذایی ... به همراه گوشت قربانی و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: این تعداد بسته گوشت قربانی با مساعدت و مشارکت مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و به مدیریت اجرایی کانون شهید نهادی تبریز از طریق کانونهای منتخب بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌ دیده از کرونا توزیع می شود.

کلمات کلیدی: فهما گوشت قرباني