تقدیر از مادران کانون فرهنگی هنری هاتف در میلاد دخت پیامبر (ص)
تقدير از مادران کانون فرهنگي هنري هاتف در ميلاد دخت پيامبر (ص)

تقدیر از مادران کانون فرهنگی هنری هاتف در میلاد دخت پیامبر (ص)

به همت فعالان کانون فرهنگي هنري هاتف، همزمان با ميلاد حضرت زهرا(س) ويژه برنامه اي با حضور نوجوانان و تجليل از مادران در مسجد باب الحوائج برگزار شد.
شناسه خبر : 34708 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مهدی مطلبی» ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)،اظهارداشت: به همین مناسبت مراسم جشنی با ویژه برنامه های متنوع و با حضور نوجوانان کانون به همراه مادران در مسجد برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هاتف مسجد باب الحوائج تبریز با اشاره به مقام شامخ حضرت زهرا(س) گفت: از محاسنات او همین بس که او دختر پیامبر گرامی اسلام (ص) همسر امام علی (ع) و مادر حسنین(ع) است و این خود از بزرگی درجه و شخصیت ایشان حکایت دارد.

مطلبی با بیان اینکه جایگاه زنان در دین اسلام بسیار رفیع و مقدس بوده،افزود: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) مراسم جشنی با حضور نوجوانان و مادرانشان به همراه اجرای برنامه های متنوع در مسجد برگزار شد.

وی با بیان اینکه نقش اول تعلیم و تربیت فرزندان در خانواده را مادر به عهده دارد،اظهار کرد: ترغیب و تشویق و نهادینه کردن در نوجوانان به ادای حس مسئولیت در قبال مادر که جزو اصلی ترین وظایف آنها می باشد، از اهداف برگزاری این جشن بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هاتف خاطرنشان کرد: این مراسم با برنامه های شاد و متنوع قرآنی، سخنوری، دکلمه و مولودی خوانی همراه بود و در پایان نوجوانان با اهداء هدیه که از طرف کانون تدارک دیده شده بود،به مادرانشان روز میلاد حضرت زهرا (س) را تبریک گفتند.