برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر در مرند اجرا می‌شود
برنامه‌هاي متنوع فرهنگي هنري به مناسبت دهه فجر در مرند اجرا مي‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند؛

برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر در مرند اجرا می‌شود

سلطان‌پور ضمن تشريح ويژه برنامه‌هاي بزرگداشت ايام الله دهه فجر در اين شهرستان توسط کانون هاي فرهنگي هنري مساجد پرداخت.
شناسه خبر : 34710 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سعید سلطان پور» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، به تشریح برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان مرند در این ایام پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، در ادامه با بیان اینکه امسال باید برنامه های دهه فجر بیش از پیش شکوهمند باشد، افزود: در سال های گذشته به دلیل شدت شیوع کرونا برنامه های ملی و مذهبی به صورت کم رنگ برگزار می شد.

سلطان پور ادامه داد: در روز های فجر انقلاب هر کانون فرهنگی هنری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آن مسجد و محله در برگزاری کنگره سرداران و 700 شهید شهرستان مرند مشارکت کرده و با برنامه ریزی برای دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، قدردان حماسه بزرگ دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقات هنرهای تجسمی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه هایی است که مشارکت جوانان و نوجوانان در برنامه های گرامیداشت مناسبت های بهمن ماه را می طلبد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، تصریح کرد: آذین بندی و نصب پوستر و پلاکارد و بنر در داخل و محوطه کانون های فرهنگی هنری و مساجد و همچنین برگزاری مراسمات جشن پیروزی انقلاب به همت و مشارکت جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد از جمله برنامه ریزی های انجام شده در راستای گرامیداشت ماه تاریخ ساز بهمن ماه در مرند می باشد.