اجرای ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد بستان‌آباد
اجراي ويژه برنامه‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در کانون‌هاي مساجد بستان‌آباد

اجرای ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد بستان‌آباد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بستان آباد، از برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در قالب مراسمات و مسابقات در کانون هاي مساجد اين شهرستان طي دهه فجر خبر داد.
شناسه خبر : 34713 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستااد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «نصیر قمصری» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و لزوم بزرگداشت این ایام با مشارکت عمومی، گفت: بیش از 15 برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد بستان آباد در روزهای پرافتخار بهمن ماه اجرا می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان آباد، افزود: برنامه های مورد نظر در کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی و شهری با هدف پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، آگاه سازی و تجدید میثاق نسل جوان و نوجوان با آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشان برگزار می شود.

وی این برنامه های را فرصتی برای ایجاد بستری مناسب جهت تعامل اقشار مختلف مردم  در پاسداشت خون شهدای انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر با تنوع بیشتر شامل جشن انقلاب، شعر خوانی ،سخنرانی ،اکران فیلم، مسابقه کتابخوانی، محفل انس با قرآن کریم و تبلیغات محیطی با مشارکت و متولی گری مردم و فعالان فرهنگی می باشد.