ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون اصحاب الجنت عنابلو
ويژه برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر در کانون اصحاب الجنت عنابلو

ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون اصحاب الجنت عنابلو

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين، با تاکيد بر بزرگداشت هر چه باشکوه تر ويژه برنامه هاي دهه فجر، از برگزاري برنامه هاي ويژه اين ايام خبر داد.
شناسه خبر : 35088 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مهران شیری» ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، به تبیین برنامه های کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت در ماه حماسه ساز بهمن پرداخت و با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج، برپایی میزخدمت (اولین بار توسط کانون ) با حضور مسئولان  در روستا، برگزاری نشست تربیتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه هایی است که در این ایام به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و مسجد روستای عنابلو برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در هر مناسبت ملی باید تجلیل از مقام شامخ شهیدان و بزرگداشت خانواده این عزیزان مد نظر باشد تا جایگاه و جانفشانی این عزیزان در بین اقشار جوان و نوجوان تبیین و به آیندگان انتقبال یابد.

شیری یادآور شد: تجلیل از خانواده شهدا از مهم ترین ویژه برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر در این روستا برگزار خواهد شد.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های فعال می باشد.

کلمات کلیدی: فهما دهه فجر