کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه فجر در تبریز
کمک‌هاي مؤمنانه به مناسبت دهه فجر در تبريز

کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه فجر در تبریز

هم‌زمان با ايام‌الله دهه فجر و فرا رسيدن ماه رجب، به همت کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز با مشارکت بسيجيان پايگاه مقاومت مسجد و خيرين،تعداد ۱۱۰ عدد غذاي گرم در قالب کمک‌هاي مؤمنانه بين خانواده‌هاي کم بضاعت توزيع شد.
شناسه خبر : 35106 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تداوم کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری و مسجد شهدای دستمالچی،۱۱۰ عدد غذای گرم با کمک خیرین تدارک و در اختیارخانواده های کم بضاعت منطقه درقالب «پویش رحمت» قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: مساجد مهمترین مرکز تجمع توده‌های انقلابی و عموم مردم بود که ضمن انتشار پیام امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در جامعه، هسته‌های اولیه مبارزات را نیز شکل‌دهی و سازماندهی می‌کرد. اگر این پایگاه توانمند وجود نداشت، نهضت‌های اسلامی، دینی، اجتماعی و مردمی نیز شکل نمی‌گرفت.

آقاجانی افزود: همگان بر نقش پررنگ مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و اتحاد ملت ایران واقف هستند، امروز نیز حفظ، تداوم و ثبات انقلاب اسلامی و تفکر دینی در گرو توجه به این اماکن مقدس است زیرا دشمن در تلاش است با ضربه‌زدن به مسجد و کمرنگ کردن نقش آن در وحدت مردم، بین آنان تفرقه و اختلاف بیندازند در حالیکه مساجد باید نقش خود را حفظ کرده و روزبه‌روز این نقش را پررنگ‌تر کنند.

وی اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۱۰ عدد غذای گرم در مرحله بیست و پنجم در راستای تداوم کمک‌های مومنانه میان اقشار نیازمند در منطقه توسط فعالان کانون و بسیج با حفظ شان و کرامت بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و امور محرومان از دغدغه های اصلی فعالان کانون و مسجد است،خاطرنشان کرد: مرحله بیست و ششم کمک های مومنانه کانون با کمک خیرین همزمان با میلاد با سعادت امام علی (ع) اجرا خواهد شد.

کلمات کلیدی: کمک مومنانه فهما