اجرای طرح شکوه مادری در شهرهای آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر
اجراي طرح شکوه مادري در شهرهاي آذربايجان شرقي همزمان با دهه فجر

اجرای طرح شکوه مادری در شهرهای آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد آذربايجان شرقي، از اجراي طرح شکوه مادري در شهرستان هاي عجبشير و تبريز همزمان با ايام الله دهه فجر خبر داد.
شناسه خبر : 35110 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در استان آذربایجان شرقی، این طرح را تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگو عنوان کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی، در ادامه افزود:  امسال طرح سه‌شنبه‌های تکریم در زمینه شناسایی و معرفی مادران با چند فرزند شهید و مادران اسوه و تاثیرگذار در سراسر استان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

هادی نیا تصریح کرد: پیش از این ، تجلیل از خانواده ۳ شهید مدافع سلامت که در جریان شیوع بیماری منحوس کرونا، بیمارستان ها و خط مقدم بیماری را جبهه رشادت ها و از خودگذشتگی های خود کرده بودند، در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و با عنوان طرح شکوه مادری با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان مرند انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آتی نیز همزمان با ایام الله دهه فجر طرح شکوه مادری 19 بهمن با تکریم مادر شهید مرادی در شهرستان عجبشیر و 20 بهمن در شهرستان تبریزبا تجلیل از مادر شهید شریف زاده برگزار می شود.

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های رویداد ملی فهما می باشد که در دومین رویداد فهما، این طرح ملی و محله محور هم زمان با دهه کرامت با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی و با محوریت مسجد اجرا می شود.

در سومین رویداد ملی فهما از ابتدای سال جاری طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان طرح شکوه مادری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری استکه طی آن از مادران نمونه و مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مادران الگو در فرزندآوری و در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره تجلیل می شود.

کلمات کلیدی: شکوه مادري دهه فجر فهما