یادواره شهدای عملیات والفجر۸ درمسجد صفای بنی هاشم تبریز برگزار می شود
يادواره شهداي عمليات والفجر۸ درمسجد صفاي بني هاشم تبريز برگزار مي شود
مدیرمسئول کانون شهدای سرخاب خبر داد:

یادواره شهدای عملیات والفجر۸ درمسجد صفای بنی هاشم تبریز برگزار می شود

محمدخانلي گفت: مراسم يادواره شهيد «احمد مهدوي» و شهداي عمليات والفجر ۸ با روايتگري «محمد نيک نفس» در مسجد صفاي بني هاشم تبريز برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 35111 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استا آذربایجان شرقی، «جعفر محمدخانلی» با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از برگزاری یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ و شهید والامقام «احمد مهدوی» خبر داد و اظهار کرد: این یادواره با حضور خانواده‌های معزز‌ شهداء، روایتگری «محمد نیک نفس» و با حضور مادحین اهل بیت عصمت و طهارت و با اجرای گروه سرود یاوران شهید سلیمانی پایگاه شهید دلخاک برگزار خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز با بیان این‌ که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم،گفت: توجه به جایگاه والای شهداء وظیفه همه بوده و نیز به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای عملیات والفجر ۸ و شهید والامقام «احمد مهدوی» ،تلاشگران کانون و بسیج اقدام به برگزاری این یادواره شهداء کرده است.

محمدخانلی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر به همت موکب عزاداران عرب بنی هاشم محله سرخاب و کانون فرهنگی هنری و با مشارکت پایگاه بسیج در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور مادحین اهل بیت عصمت و طهارت و با روایتگری « محمد نیک نفس» برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این یادواره روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه،همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و از تمامی مشتاقان و علاقمندان برای حضور در این برنامه دعوت می شود تا با حضور خود در این محفل معنوی به آدرس خیابان سرباز شهید،مسجد صفای بنی هاشم زینت بخش مراسم باشند.

کلمات کلیدی: يادمان شهدا فهما