برگزاری جشن پیروزی انقلاب در کانون فاطمة الزهرا تبریز
برگزاري جشن پيروزي انقلاب در کانون فاطمة الزهرا تبريز

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در کانون فاطمة الزهرا تبریز

به همت بانوان کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا (س)، مراسم جشني به مناسبت چهل وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران با حضور بانوان منطقه به همراه اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي برگزار شد.
شناسه خبر : 35191 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سیداحمد موسوی» ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،اظهارداشت:به همین مناسبت بانوان فعال کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم،مراسم جشنی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بانوان منطقه برگزار کردند.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: زنان، این عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... نقش بر آب ساختند.

موسوی افزود: هنر انقلاب اسلامی این بود که زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزش های الهی، عفاف، درک شخصیت و کمال جویی و تحول فکری و روحی هدایت کرد.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جشن انقلاب با حضور بانوان منطقه به همت کانون فرهنگی هنری در مسجد فاطمةالزهرا (س) برگزار شد.

موسوی با اشاره به این مطلب که تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبری و شهداء از مهمترین بخش های این جشن معنوی بود،اظهارکرد: حضور در گلزار شهدای گمنام،برگزاری مسابقه برای نوجوانان،تجلیل از حافظان کل قرآن از دیگر برنامه های فرهنگی اجرایی به همت بانوان کانون و مسجد در دهه فجر صورت گرفت.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم ضمن تجلیل و قدردانی از بانوان فعال و تلاشگر کانون و مسجد و بسیج،خاطرنشان کرد: همزمان با ۲۲ بهمن ماه، مرحله بیست و ششم کمک های مومنانه کانون در راستای حمایت ازخانواده های محروم و آسیب دیده با توزیع اقلام غذایی و ذبح و قربانی ۳ رأس گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان، اجرا خواهد شد.