برگزاری جشن انقلاب در کانون شهدای روستای علویان مراغه
برگزاري جشن انقلاب در کانون شهداي روستاي علويان مراغه

برگزاری جشن انقلاب در کانون شهدای روستای علویان مراغه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهداي مسجد جامع قديم روستاي علويان مراغه، با تاکيد بر آشنا سازي نسل جوان با آرمان هاي انقلاب از برگزاري جشن دهه فجر در اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 35194 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربیجان شرقی، «پرویز تقی دوست علویان» با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروززی شکوهمند انقلاب اسلامی بر بزرگداشت این روز و تبیین اهداف انقلاب در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع قدیم روستای علویان مراغه، گفت: مراسم جشن بزرگداشت ایام الله دهه فجر در این روستا با حضور جوانان و نوجوانان در محل مسجد جامع برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

تقی دوست ادامه داد: این مراسم که با سخنرانی، اجرای مسابقه و تجلیل از اعضای کانون و پایگاه و مسجد و همچنین اهدای جوایز و پذیرایی بود، با رعایت تمامی دستورالعملی های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و برنامه ریزی برای قشر جوان و نوجوان جامعه در برنامه های بزرگداشت انقلاب و تجلیل از خانواده های گرانقدر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در راستای شناخت و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

گفتنی است، علویان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سراجوی غربی بخش مرکزی شهرستان مراغه و در دامنه کوه گوش تپه واقع شده است و مراغه نیز دومین شهر بزرگ این استان و در کنار روخانه صوفی چای در دامنه جنوبی کوه سهند و در 135 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.  

کلمات کلیدی: فهما دهه فجر