برگزاری یادواره شهدای منطقه خلجان تبریز
برگزاري يادواره شهداي منطقه خلجان تبريز

برگزاری یادواره شهدای منطقه خلجان تبریز

به همت کانون هاي فرهنگي هنري و با مشارکت پايگاه هاي بسيج مراسم يادواره شهداء با حضور اهالي شهيدپرور منطقه خلجان تبريز برگزارشد.
شناسه خبر : 35198 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد باصریان» از برگزاری مراسم یادواره شهدای منطقه خلجان با حضور خانواده های شهداء و اقشار مختلف منطقه در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم مسجد صاحب الزمان (عج) خلجان گفت: هر چه عزت، حرمت، مقام معنوی وجود دارد خداوند به شهداء اعطا کرده است، این عزیزان با نثار جان خود روحیه خودباوری در درون ما را تقویت و نهادینه کردند.

باصریان امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک این عزیزان برشمرد و افزود: برگزاری یادواره شهداء نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار و اهداف شهداء فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهداء درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند، تصریح کرد: امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

باصریان با بیان اینکه حضو ملت در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است،اظهار کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر، سخنرانی،مداحی مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت ،شرکت گسترده اهالی منطقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه،برگزاری مراسمات ملی و مذهبی،تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای کمک های مومنانه را از دیگر اقدامات انجام شده توسط کانون های فرهنگی هنری با مشارکت پایگاه های بسیج برشمرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تمامی دست اندرکارن این مراسم معنوی ،خاطرنشان کرد:امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

کلمات کلیدی: يادواره شهدا دهه فجر