دیدار با مادر شهید قهاری همزمان با دهه فجر در عجبشیر
ديدار با مادر شهيد قهاري همزمان با دهه فجر در عجبشير

دیدار با مادر شهید قهاری همزمان با دهه فجر در عجبشیر

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي عجبشير از برگزاري طرح شکوه مادري و ديدار با خانواده شهيد قهاري، همزمان با دهه فجر در اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 35206 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فرهاد جبارپور»  بر تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی در همه ایام به خصوص در ماه تاریخ ساز بهمن تاکید کرد و افزود: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم این بار در قالب «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران اسوه و تاثیرگذار و مادرانی که چند فرزند را تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده اند، انجام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح ارزشمند؛ جمعی از مسئولان،  اصحاب رسانه و فعالان مسجدی شهرستان عجبشیر به نشانه تجلیل از مقام والای مادران اسوه و مادران باگذشت شهدا با حضور در منزل شهید قهاری با خانم زهرا مرادی مادر و خواهر این شهید دیدار و به جایگاه والای این بزرگواران ادای احترام کردند.

گفتنی است، طرح سه شنبه های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شاخص، اسوه و الگوی استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود و تاکنون در شهرستان های مرند. تبریز و عجبشیر اجرا شده است.