پویش بوسه بر دست پدر در تبریز برگزار شد
پويش بوسه بر دست پدر در تبريز برگزار شد
مدیر کانون مسجد امام حسین:

پویش بوسه بر دست پدر در تبریز برگزار شد

سبب کار گفت: به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر، پويش بوسه بر دست پدر توسط اعضاي کانون فرهنگي هنري، بسيجيان،نوجوانان و جوانان منطقه برگزار شد.
شناسه خبر : 35319 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر،اظهار داشت:اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع)،بسیجیان پایگاه،نوجوانان و جوانان منطقه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دست پدر را برگزار کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین منطقه قم تپه تبریز گفت: شرکت کنندگان در این پویش با ثبت لحظه دست بوسی از پدر، تصویر زیبایی از ارادت و محبت به والدین را ثبت کردند.

سبب کار با اشاره به این که در دین مبین اسلام بر احترام به پدر سفارش شده است، تاکید کرد: این پویش با هدف تکریم پدران در سالروز ولادت امام علی (ع) که به نام روز پدر نامگذاری شده است و یادآوری به نوجوانان و جوانان که باید همواره قدردان زحمات پدران خود باشند؛ اجرا شد.

وی اظهار کرد: پویش بوسه بر دست پدر، به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج مسجد،برگزار شد.

سبب کار در خصوص ویژه برنامه های جشن ولادت حضرت علی (ع)، عنوان کرد: مداحی نوجوانان و جوانان در وصف مقام شامخ حضرت علی (ع) و مقام پدر،تهیه و انتشار کلیپ،اهدا جوایز به پسران با نام علی،از برنامه های اجرایی کانون همزمان با میلاد امام علی(ع) بودند.

مدیر کانون فرهنگی هنری یادآور شد: هم اکنون بچه های مسجدی،کانون،بسیجیان درمراسم معنوی اعتکاف در مسجد امام حسین (ع) می باشند.