اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز
اهداي ۵۰۰ بسته معيشتي از سوي کانون فرهنگي هنري شهيد نهادي تبريز

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد نهادي تبريز و خيرين مرکز نيکوکاري المهدي با تهيه و توزيع ۵۰۰ بسته معيشتي کامل به همراه گوشت گوسفندي در اجراي طرح کمک هاي مومنانه مشارکت فعال دارند.
شناسه خبر : 35354 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آراسته» از اجرای دهمین مرحله از کمک های همدلانه و مواسات و کمک به نیازمندان با تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی کامل به همراه گوشت گوسفندی، توسط مرکز نیکوکاری المهدی و کانون فرهنگی هنری شهید نهادی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز گفت: از جمله آموزه های اسلام برای تکامل و رشد انسان ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند متعال می باشد؛ به این معنا که انسان، همه دارایی ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند.

آراسته با بیان این که اعضاء و خیرین و کادر کانون فرهنگی هنری شهید نهادی و مرکز نیکوکاری همواره در مناسبت های مذهبی پیشگام هستند؛ افزود:بچه های مسجدی و کانونی با عنایت به فرا رسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت امام علی(ع)، ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت مرکز نیکوکاری المهدی (عج) تهیه و در اختیار خانواده های محروم شناسایی شده و مددجویان مرکز توسط جوانان فعال کانون،شبانه و با حفظ حرمت و کرامت انسانی شبانه در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

وی تصریح کرد: : گوشت ها با حمایت خیرین برنامه به سمت خدا صدا و سیما ،مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد استانی و کشوری کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شد؛ که در نهایت گوشت ها به همراه بسته های غذایی به منظور اطعام نیازمندان در بین ۵۰۰ خانواده محروم و مددجوی مرکزنیکوکاری توزیع شد.

آراسته با بیان اینکه اعتقاد داریم رسیدگی به همنوعان و آسیب دیدگان بیماری کرونا بسیار ارزشمند است،اقلام اهدایی را شامل برنج، گوشت، قند، روغن مایع، آبلیمو، رب، ماکارونی، کتلت،مرغ ، بسته بهداشتی و ... به ارزش هربسته ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: دراین مرحله از کمک های مومنانه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان از محل جمع آوری خیرین هزینه شده است.

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز ضمن تجلیل و قدرانی صمیمانه از کلیه خیران عزیز که با مشارکت ارزشمند خود در این امر مهم، یاریرسان هستن، خاطرنشان کرد: در حال تدارک و تهیه بسته های معیشتی برای عید نوروز هستیم که  طی چندین مرحله در اختیار خانواده های محروم قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: بسته معيشتي فهما