اهدای ۱۱۰ بسته حمایتی توسط مرکز نیکوکاری شهید آقا مهدی باکری در تبریز
اهداي ۱۱۰ بسته حمايتي توسط مرکز نيکوکاري شهيد آقا مهدي باکري در تبريز

اهدای ۱۱۰ بسته حمایتی توسط مرکز نیکوکاری شهید آقا مهدی باکری در تبریز

با همت و تلاش خادمان مرکز نيکوکاري شهيد آقا مهدي باکري تبريز،طرح اهداء سبدهاي حمايتي به صورت همزمان در ۶۰ شهر کشور در بين نيازمندان به مناسبت ايام رجب اجرا شد.
شناسه خبر : 35447 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «یونس فاتح» اظهار داشت: به مناسبت ایام ماه رجب با مشارکت خیرین و با همت و تلاش های مضاعف خادمین مرکزنیکوکاری،در اجرای طرح اهداء سبدهای حمایتی ،۱۱۰ بسته حمایتی معیشتی ویژه به صورت همزمان در ۶۰ شهر کشور در بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع شد.

 مدیرمرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز گفت: از جمله وظایف بسیار مهم اهل ایمان نسبت به یکدیگر، «مواسات» و یاری کردن یکدیگر و شریک ساختن در مال است. بنابراین، مسلمانان باید اهل تکامل اجتماعی و مواسات باشند، حقوق الهی در اموالشان را به تمامی بپردازند، و چشمشان به سوی خدا و گامشان برای خلق و دستشان برای دستگیری بینوایان، یتیمان و محرومان، گشاده باشد.

فاتح افزود:اسلام، آیین مهرورزی است که بر اساس فطرت و ارضای صحیح خواسته های انسانی بنا شده است. از این رو به محبت و انسان دوستی توجه فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه از محبوب ترین کارها نزد خدا، قیام برای رفع نیازهای برادران ایمانی و تلاش در رفع آن است،بیان کرد: در همین راستا خادمین مرکز نیکوکاری شهید آقامهدی باکری با کمک و مشارکت خیرین و همشهریان عزیز،طرح اهداء سبدهای حمایتی به صورت همزمان در ۶۰ شهر کشور در بین نیازمندان به مناسبت ایام رجب را اجراکردند.

فاتح اظهار کرد: در این طرح ۱۱۰ بسته حمایتی معیشتی ویژه به مبلغ بالغ بر۱۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر مرکز نیکوکاری اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت، چای، روغن، عدس، رب، قند، ماکارونی، آبلیمو، مربا، بسته بهداشتی و... را به ارزش هربسته ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

فاتح حفظ کرامت انسانی و عزت نفس خانواده ها را امری مهم و حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: خادمین این مرکز نیکوکاری توزیع بسته ها را با حفظ حرمت و رفتار کریمانه در بین خانواده های محروم و نیازمند،توزیع کردند.

مدیرمرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز ضمن تجلیل و قدردانی ویژه از خادمین هیئت و خیرین گرامی که این امور مهم با مساعدت و مشارکت آنان میسر می شود، خاطرنشان کرد:حمایت و دستگیری از محرومان و انسان های بی بضاعت یکی از مهم ترین و محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده است، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره پیروی از سیره اهل بیت(ع) و رسیدگی به امور محرومان جامعه را همواره مورد تأکید قرار داده و می دهند.

کلمات کلیدی: فهما مرکز نيکوکاري