موج همدلی در کانون اصحاب‌المهدی (عج) تبریز با اهدای ۱۰۰ بسته گوشت قربانی
موج همدلي در کانون اصحاب‌المهدي (عج) تبريز با اهداي ۱۰۰ بسته گوشت قرباني

موج همدلی در کانون اصحاب‌المهدی (عج) تبریز با اهدای ۱۰۰ بسته گوشت قربانی

کانون فرهنگي هنري اصحاب المهدي با همکاري گروه جهادي جوانان حيدرکرار،۱۰۰ بسته گوشت قرباني در تدوام کمک هاي همدلي خود، بين خانواده‌هاي بي‌بضاعت و آسيب‌پذير توزيع کردند.
شناسه خبر : 36121 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رضا عهدی» اظهار کرد: یک رأس گوساله و یک رأس گوسفند در ادامه کمک های مومنانه و در مرحله سیزدهم،توسط گروه جهادی جوانان حیدر کرار تبریز با مشارکت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی ذبح و در اختیار خانواده های بی بضاعت منطقه قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: از اثرات درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان، این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز نموده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد.

عهدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: «هر کس دل مؤمنی را شاد کند، مرا شاد نموده و هر که مرا شاد نماید خدا را شاد نموده است.»،افزود: بر همین اساس و درمرحله سیزدهم ازکمک های خداپسندانه کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی جوانان حیدر کرار،یک رأس گوساله و یک رأس گوسفند با رعایت کامل موارد بهداشتی ذبح و گوشت های قربانی در قالب ۱۰۰ بسته در بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده توسط جوانان گروه و کانون با حفظ شأن و حرمت خانواده، شبانه در درب منازل این عزیزان اهدا شد.

وی اظهارکرد: در این مرحله ازتوزیع گوشت قربانی،مبلغ ۱۲ میلیون از محل جمع آوری کمک های خیرین برای تهیه و ذبح قربانی هزینه شده است.

عهدی با بیان اینکه بین مردم جامعه، آن قشر که از همه نیازمندتر و کمک رسانی به آنها بر همه لازم و ضروری است، فقرا جامعه هستند؛تصریح کرد:کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی جوانان حیدرکرار از آغاز شیوع کرونا به یکی از مهمترین فعالیت های جوانان مسجدی تبدیل شده و برای دومین سال پیاپی،با توزیع بسته های معیشتی،طبخ غذای گرم، رسیدگی به محرومان در زمینه های ساخت ،بازسازی و تعمیرات منازل،مشارکت فعال در طرح های اجرایی پیشگیری از بیماری کرونا و دیگر موارد، بخشی از نیاز محرومان را تامین کرد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز ضمن تشکر و تجلیل ویژه از همراهی و همکاری مردم، خیرین، اهالی منطقه، اعضای کانون، مسجد، بسیج، جوانان گروه حیدر کرار در امر کمک و یاری رساندن به فقرا و نیازمندان،خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، رزمایش مواسات و همدلی در سطح این کانون و گروه جهادی اجرایی شده است، تا گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی خانواده‌های آسیب دیده و یا مستمند و فقیر رفع شود و امیدوارم با این فعالیت های خیرخواهانه فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین نسل جوان امروز ترویج دهیم.

کلمات کلیدی: فهما رزمایش همدلی