غذای گرم کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز در سفره نیازمندان
غذاي گرم کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز در سفره نيازمندان

غذای گرم کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز در سفره نیازمندان

آقاجاني گفت: به مناسبت عيد بزرگ مبعث و در مرحله ۲۷ از اهداي کمک هاي خيرخواهانه کانون فرهنگي هنري با مشارکت خيرين وپايگاه مقاومت بسيج مسجد، ۱۲۰ پرس غذاي گرم طبخ و اهدا شد.
شناسه خبر : 36124 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» اظهار داشت: به همین مناسبت و در قالب احسان امام حسین (ع)، ۱۲۰ پرس غذای گرم در روز عید مبعث طبخ و در بین خانواده های کم بضاعت در منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: از جمله آثار ارزشمند احسان و نیکوکاری، اجر و پاداشی است که در دنیا، نصیب انسان‌های خیر می‌شود. در واقع خدای سبحان به نوعی اعمال و رفتار خوب و شایسته نیکوکاران را در همین دنیا، مورد لطف و عنایت قرار داده و جبران می‌نماید

آقاجانی با بیان اینکه خدای سبحان در مورد اجر و پاداش دنیوی احسان و نیکوکاری می‌فرماید: «فئاتهم الله ثواب الدنیا و حسن ثواب الاخره و الله یحب المحسنین؛ خداوند پاداش این جهان، و پاداش نیک آن جهان را به آنها داد و خداوند نیکوکاران را دوست می‌دارد»،افزود: در همین راستا فعالان کانون و مسجد با مشارکت خیرین و پایگاه مقاومت بسیج،و در تداوم کمک های مومنانه خود،در مرحله بیست و هفتم،۱۲۰ پرس غذای گرم طبخ و با حفظ حرمت در درب منازل این عزیزان توسط مدیر مسئول کانون،اهدا شد.     

وی با اشاره به توزیع اقلام معیشتی،غذای گرم و گوشت قربانی بین افراد بی‌بضاعت، بیان کرد: مبلغ ۴ میلیون تومان از نیات خیرین برای تهیه و طبخ و توزیع این مرحله هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی ضمن قدردانی از تلاش و مشارکت همه‌جانبه خیرین، اعضای کانون، بسیج، نمازگزاران، خاطرنشان کرد: مرحله ۲۸ اهدای بسته های معیشتی با همت خیرین در روزهای آینده و در ایام ماه مبارک شعبان،اجرا خواهد شد.

کلمات کلیدی: توزيع غذاي گرم فهما