ضیافت همدلی بین نیازمندان توسط کانون تخصصی قلم حضرت ابراهیم تبریز
ضيافت همدلي بين نيازمندان توسط کانون تخصصي قلم حضرت ابراهيم تبريز

ضیافت همدلی بین نیازمندان توسط کانون تخصصی قلم حضرت ابراهیم تبریز

به مناسبت ماه شعبان، اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت ابراهيم (ع) تبريز با همکاري پايگاه مقاومت بسيج حضرت بقية الله العظم (عج) کوي شهيد افراسياب رستمي، ۵۰ بسته معيشتي ويژه تدارک و در بين خانواده هاي کم بضاعت و محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 36126 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مجید سوار» ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان، اظهار کرد: به همین مناسبت و با عنوان ضیافت همدلی با نیازمندان توسط تلاشگران کانون فرهنگی هنری و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج حضرت بقیة الله العظم (عج) ،۵۰ بسته معیشتی ویژه تدارک و در بین خانواده های کم بضاعت و اقشار محروم منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری تخصصی قلم حضرت ابراهیم تبریز گفت:یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها،حس همکاری،نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است که در جلوه‌های مختلف به وجود می‌آید و یکی از شاخه‌های ارتباط یک انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان‌ها است که یکی از راه‌های آن خدمت به خلق و اهتمام به این امر می‌باشد.

سوار با بیان اینکه مسئله برآوردن حاجات مؤمنین و گره گشایی از زندگی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است،افزود:در همین راستا و همزمان با ماه مبارک شعبان،تلاشگران کانون و بسیج با کمک خیرین،۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی ویژه با عنوان ضیافت همدلی با نیازمندان تهیه و توسط اعضای فعال، شبانه و با رعایت کرامت انسانی در درب منازل این خانواده های محترم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این بسته ها به نام و یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توزیع شد،اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج ایرانی، ماکارونی، نخود، مرغ، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ضدعفونی کننده دست و سطوح، خمیر دندان عنوان کرد.

سواراظهار کرد: ارزش هر بسته مبلغ ۷۵۰ هزار تومان بوده و در این مرحله از توزیع کمک های مومنانه کانون با مشارکت پایگاه بسیج و خیرین،مبلغ ۳۸ میلیون تومان برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری تخصصی قلم حضرت ابراهیم ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از اعضای کانون،بسیجیان،خیرین که این امور مهم با کمک و همدلی آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد:به نام و یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی،توزیع اقلام غذایی و بهداشتی با کمک خیرین ادامه خواهد داشت.