برپایی میز «خدمت به مردم » در کانون المهدی بناب
برپايي ميز «خدمت به مردم » در کانون المهدي بناب

برپایی میز «خدمت به مردم » در کانون المهدی بناب

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري، تبليغي المهدي مسجد سليمان سلطان شهرستان بناب، از برپايي ميز خدمت همزمان با سالروز تاسيس ستاد عالي هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور خبر داد.
شناسه خبر : 36130 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد امین اقدسی راد» با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) مسجد سلیمان سلطان شهرستان بناب، با اشاره به فرا رسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری، فعالیت این کانون ها  در کنار مساجد را امری بسیار نیکو و دارای جایگاه بسیار ارزشمند عنوان کرد.

«مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری، تبلیغی المهدی مسجد سلیمان سلطان شهرستان بناب»، از برگزاری برنامه میز خدمت همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این کانون خبر داد.

 وی با بیان اینکه برنامه میز خدمت همزمان با هفته کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این کانون برگزار شد،‌ افزود:. مساجد، پایگاه نگاه جوانان به ارزش های انقلاب است، انقلابی که با به صحنه کشاندن استعداد های جوان و نگاه به آنها، امید به آینده را تداعی می کند و در اسفند ماه امسال بیست و نهمین سال تأسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را که این مراکز مامنی برای حضور جوانان و نوجوانان نموده است، گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور اعضای شورای شهر به همت کانون فرهنگی هنری المهدی مسجد سلیمان سلطان شهرستان بناب، برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: اهالی محله بلوار شهریار در این مراسم مطالبات خود را مطرح کرده و خواستار پیگیری و حل مشکلات این محله شدند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مسجد سلیمان سلطان در اسفند ماه سال 98 مجور فعالیت از دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دریافت کرده و مورد توجه و استقبال جوانان و نوجوانان منطقه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، بناب یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی می باشد که در جنوب غربی استان  و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از تبریز واقع شده است که از شمال به عجب شیر، از شرق به مراغه، از جنوب به ملکان و از غرب به میاندوآب در استان آذربایجان غربی و دریاچه ارومیه محدود می شود.

کلمات کلیدی: فهما خدمت کريمانه