اهدای گام های محبت به ۴۰ کودک به مناسبت عید نوروز در تبریز
اهداي گام هاي محبت به ۴۰ کودک به مناسبت عيد نوروز در تبريز

اهدای گام های محبت به ۴۰ کودک به مناسبت عید نوروز در تبریز

بانوان فعال کانون فرهنگي هنري حسينيه و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين(ع) تبريز،پانزدهمين مرحله از کمک هاي مومنانه و همدلي خود را با تهيه وتوزيع ۴۰ جفت کفش،اجرايي کردند.
شناسه خبر : 36734 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فریبا بیرامی از اجرای مرحله پانزدهم کمک های مومنانه و همدلی بانوان کانون فرهنگی هنری با تهیه و اهدای ۴۰ جفت کفش به خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر خبرداد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: از جمله مفاهیم ارزشمندی که درآموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم، مورد عنایت و توجه قرارگرفته و به آن سفارش شده،احسان و نیکوکاری است. احسان و نیکوکاری کارکردهای زیادی درعرصه‌های فردی،اجتماعی،فرهنگی،معنوی و... دارد. مؤمنان واقعی و انسان‌های صاحب خرد و اندیشه در هر عصر و نسلی، سعی و تلاش کرده‌اند خود را به صفت و ویژگی احسان و نیکوکاری، آراسته سازند.

بیرامی افزود: در همین راستا و در ادامه رزمایش مواسات و همدلی برای رسیدگی به اموراین خانواده های محترم،بانوان فعال کانون با مشارکت پایگاه بسیج مسجد امام حسین (ع) با جمع آوری کمک های مردمی تعداد ۴۰ جفت کفش دخترانه در سایزهای مختلف براساس شناسایی خانوارهای دارای فرزند دختر، تدارک و در اختیار آنها قرار دادند.

وی تصریح کرد: شعار این گروه از بانوان فعال کانون خدمت خالصانه برای قشر آسیب پذیر محله  است و دراین بین کارگران فصلی و روز مزد را نیزدراولویت توزیع قرار داده و افرادی که به این گروه معرفی می‌شوند را شناسایی می‌کنند تا کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

بیرامی اظهارکرد: در طی۱۴ مرحله گذشته بیش از ۱۲۰۰بسته غذایی،۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف، ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و همچنین پرداخت هزینه ۳ بیمار ،تامین داروهای بیماران نیازمند، ارائه خدمات پزشکی رایگان با ایجاد ایستگاه های سلامت، اهدای ۱۰ عدد گوشی و تبلت برای دانش آموزان محروم از تحصیل، اهدای جهیزیه از دیگر اقدامات این گروه از بانوان فعال کانون فرهنگی هنری با مشارکت بانوان بسیجی پایگاه مسجد در ایام مقابله با بیماری کرونا بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، اعضای کانون و مسجد، پایگاه مقاومت و بانوان تلاشگر که این امور مهم با کمک و همیاری آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای مرحله شانزدهم با کمک های خیرین،تعداد خانواده های بیشتری را یاری رسانی کنیم.