دیدار مدیر و تعدادی از کارکنان ستاد فهما آذربایجان‌شرقی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
ديدار مدير و تعدادي از کارکنان ستاد فهما آذربايجان‌شرقي با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي

دیدار مدیر و تعدادی از کارکنان ستاد فهما آذربایجان‌شرقی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي با مدير و تعدادي از کارکنان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 36747 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سیدقاسم ناظمی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با پرسنل  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در سخنانی با  اشاره به اهمیت فعالیت‌های ارزشمند و نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: جوانان فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ترویج تفکر انقلابی و فرهنگ دینی تلاش می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها و حمایت بیش از پیش از کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی مساجد برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است.

همچنین «محمد هادی‌نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از آخرین وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و گفت: هم اکنون بیش از ۱۴۰۰ باب کانون در مساجد شهری و روستایی استان فعال است.

وی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را دارای ظرفیت های ارزشمند و قابل توجه برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: فعالان افتخاری کانون های مساجد؛ جوانانی ارزشی و متعهد هستند که دغدغه ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دارند.

هادی‌نیا با بیان این‌که کانون های فرهنگی هنری مساجد مراکز رشد، بالندگی و تربیت نیروی مؤمن انقلابی، هنرمند و مسجدی هستند، تصرح کرد: حمایت از این مراکز همواره مورد تاکید دلسوزان نظام و صاحب نظران عرصه فرهنگ و هنر کشور بوده است.