اهدای ۸۰ بسته عیدانه توسط کانون حسینیه در تبریز
اهداي ۸۰ بسته عيدانه توسط کانون حسينيه در تبريز

اهدای ۸۰ بسته عیدانه توسط کانون حسینیه در تبریز

با همت و تلاش بانوان تلاشگر کانون فرهنگي هنري حسينيه و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين (ع) تبريز،شانزدهمين مرحله کمک هاي همدلي با اهداي ۸۰ بسته معيشتي عيدانه به خانواده هاي کم برخوردار،اجرايي شد.
شناسه خبر : 36748 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» ضمن تبریک سال جدید و ولادت دخت آفتاب سه ساله حضرت رقیه (س)،اظهار کرد: به همین مناسبت ۸۰ بسته معیشتی ویژه عیدانه به خانواده های کم بضاعت در منطقه اهدا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت:مبنای نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و نیازمندان در اسلام تقوی و پرهیزکاری است و قرآن مجید به این امر اشاره دارد و می فرماید بر امور نیک و تقوی، تعاون و همکاری نمایید. انسان مسلمان باید در پی رفع حوائج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا می تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد زیرا در روایت آمده است : هرگاه مسلمانی رفع گرفتاری مسلمانی را می کند خداوند به او خطاب می نماید که پاداش تو بر من و برای تو غیر از بهشت را نمی پسندم.

بیرامی افزود: بر همین اساس و در مرحله شانزدهم از کمک های همدلی و خداپسندانه بانوان تلاشگر کانون و بسیج حسینیه،۸۰ بسته اقلام غذایی تهیه و در اختیار خانواده های کم بضاعت منطقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مهمترین رکن و اصل انفاق در نظر داشتن رضای خداوند است که اگر نباشد دیگر انفاق محسوب نمی شود،تصریح کرد: تمامی مراحل انجام خدمت رسانی به این خانواده های گرامی،چراغ خاموش و مرحله توزیع شبانه در درب منازل توسط جوانان کانون و بسیج انجام می شود.

بیرامی از جمله اقلام اهدایی را  برنج،گوشت،روغن،میوه،حبوبات عنوان کرد و افزود: در این مرحله از تهیه و توزیع اقلام غذایی ۲۴ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین،هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه ضمن تشکر از عوامل زحمت کش مجموعه،خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند منان در تلاش هستیم تا با کمک خیرین و فعالان کانون و بسیج مرحله هفدهم کمک های همدلی خود را به مناسبت ماه مبارک رمضان با تهیه و اهدای بسته های ارزاق ویژه رمضان در تعداد بیشتری انجام دهیم.

کلمات کلیدی: رزمایش همدلی فهما