محفل انس با قرآن در ماه مهمانی خدا به میزبانی کانون «امام خامنه‌ای» باغ معروف تبریز
محفل انس با قرآن در ماه مهماني خدا به ميزباني کانون «امام خامنه‌اي» باغ معروف تبريز

محفل انس با قرآن در ماه مهمانی خدا به میزبانی کانون «امام خامنه‌ای» باغ معروف تبریز

عابدي گفت: محفل انس با قرآن کريم با تلاوت روزانه يک جزء با حضور بانوان منطقه به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان در مسجد محمد رسول الله باغ معروف،آغاز شد.
شناسه خبر : 36750 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رضا عابدی» ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا،از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: رمضان،ماهى که همه ما با روزه گرفتن و عبادت و مناجات و دعا،با زمینه سازى و آمادگى معنوى به استقبال دریافت قرآن مى رویم و مى خواهیم در پرتو آثار پربرکت روزه خالص و عبادت ها و دعاهاى همراه آن،رابطه خود را با قرآن نزدیک تر کنیم و تصمیم بگیریم که خط رابط ما با قرآن همواره استوارتر و محکم تر گردد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد محمد رسول الله باغ معروف تبریز با بیان اینکه ماه مبارک رمضان،ماه انس با قرآن و ماه شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن می باشد،افزود:برهمین اساس محفل معنوی انس با قرآن در ماه میهمانی خدا،همزمان با شروع ماه مبارک با تلاوت روزانه یک جزء آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:تلاوت روزانه قرآن با حضور بانوان منطقه در مسجد محمد رسول الله (ص) باغ معروف از ساعت ۱۱ آغاز می شود و بانوان علاقمند می توانند با حضور و شرکت در این محفل نورانی از فیوضات این ماه مبارک بهرمند شوند.

عابدی برنامه‌های قرآنی و مراسم جزء خوانی در مسجد،برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی،مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان،توزیع بسته های معیشتی،غبار روبی مسجد،آموزش قرآن و احکام،برگزاری نماز جماعت از مهمترین برنامه های اجرایی این کانون در ماه رمضان عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون با اشاره به اینکه جوانان و اعضای کانون و مسجد در تمامی برنامه ها حضور پر رنگ و فعال دارند،خاطرنشان کرد: در حال تهیه مرغ گرم و توزیع آن بین خانواده های کم بضاعت در منطقه هستیم.

گفتنی است این محفل معنوی با مشارکت هیئت امناء،کانون محله ای خادمیاران رضوی،کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای (مدظله العالی) و پایگاه خواهران مسجد محمد رسول الله (ص) آغاز شده و تا پایان ماه رمضان تداوم خواهد داشت.

کلمات کلیدی: فهما ماه رمضان