احسان 65 میلیونی یک خانواده به ساختمان در حال ساحت کانون غدیر در شهر سیس
احسان 65 ميليوني يک خانواده به ساختمان در حال ساحت کانون غدير در شهر سيس

احسان 65 میلیونی یک خانواده به ساختمان در حال ساحت کانون غدیر در شهر سیس

قياسي گفت: خانواده «صمد غفاري» در اقدامي خداپسندانه مبلغ ۶۵ ميليون تومان در حق مادر بزرگ مرحومشان به ساختمان در حال ساخت کانون فرهنگي هنري الغدير در شهر سيس احسان کردند.
شناسه خبر : 36977 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «موسی قیاسی» ضمن تبریک ماه میهمانی خدا،از احسان خداپسندانه خانواده «صمد غفاری» در حق مادربزرگ مرحومشان به ساختمان در حال ساخت کانون فرهنگی هنری الغدیر در شهر سیس خبر داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس گفت: برای رشد و تربیت نوجوانان و جوانان و پرورش انسان هایی سالم و سعادتمند و نهادینه کردن ارزش های دینی و اعتقادی ارتباط تنگاتنگ مسجد،خانواده و مدارس ضروری است و کانون فرهنگی هنری مسجد باید با ایجاد ارتباط بین خانواده‌ها و تعامل با جوانان در مساجد شرایط محیطی مناسبی برای رشد فکری آنها را فراهم کنند.

 

قیاسی افزود: امور فرهنگی و آموزشی در جامعه ما نیازمند هزینه های بسیای است و آنچه که به عنوان باقیات صالحات ماندگار خواهد بود و پیوسته برکات آن در جامعه نمودار خواهد شد، همین امور آموزشی و تربیتی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: یکی از کارهای خیری که می تواند در این ایام موثر و مفید واقع شود، صرف هزینه های ختم برای امورخیریه است که باقیات و صالحات را برای فرد متوفی در پی دارد.

 

قیاسی اظهار کرد: خانواده محترم «صمد غفاری» در اقدامی خداپسندانه و همچنین ادای تکلیف شرعی، هزینه تدارک دیده شده برای مادربزرگ مرحومشان را به مبلغ ۶۵ میلیون تومان به پروژه ساختمان در حال ساخت کانون فرهنگی هنری الغدیراختصاص دادند.

 

مدیرمسئول کانون با بیان اینکه نیکوکاری محدودیت ندارد و کسی که به دنبال کار خیر است، از هر فرصت و یا محدودیتی برای کار خیر استفاده می کند،بیان کرد: بسیاری از افراد هزینه مراسمات ترحیم درگذشتگان خود را در ساخت ساختمان مجتمع فرهنگی قرآنی شهر سیس که کانون فرهنگی هنری الغدیر نیز جزوی از آن می باشد، هزینه کردند و به عنوان باقیات صالحات از آن نام بردند.

 

قیاسی در ادامه پروژه ساختمان در حال ساخت کانون را از مهم ترین اقدامات کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس عنوان کرد و گفت: این پروژه از چند سال پیش به همت خیرین شهر سیس شروع شده و ان شاءالله بزودی دو طبقه از آن به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهرسیس ضمن قدردانی از کار خیر و خداپسندانه،علو درجات برای مرحومه و آرزوی سلامتی برای خانوادهغفاری که در آیین نماز جمعه شهرستان نیز تجلیل شد ،خاطرنشان کرد: کانون های مساجد محلی امن و مناسب برای حضور جوانان و نوجوانان و همچنین فعالیت های فرهنگی هنری می باشند و همه باید برای حفظ این مراکز تلاش کنیم.

 

گفتنی است شهر سیس یکی از شهرهای شهرستان شبستر و در ۱۴ کیلومتری شرقی این شهرستان قرار دارد و شهرستان شبستر نیز به عنوان دومین شهر صنعتی آذربایجان شرقی و شهر دانشگاهی این استان در ۶۵ کیلومتری شمالغرب تبریز واقع  شده است.