اعلام ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی
اعلام ويژه برنامه‌هاي روز جهاني قدس در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان‌شرقي

اعلام ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی

اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي با ديگر اقشار جامعه در گراميداشت روز جهاني قدس همراه هستند.
شناسه خبر : 37259 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» در تشریح ویژه برنامه‌ های گرامیداشت روز جهانی قدس در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: اعضای کانون های مساجد نیز همگام با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری پرشور خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی افزود: فعالان فرهنگی و هنری مساجد استان ضمن حضور در راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جهانی قدس، با اجرای ویژه برنامه های مختلفی؛ آزادی قدس شریف را فریاد و جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

 

وی اجرای گروه‌های سرود مسجدی در مسیرهای راهپیمایی و منتهی به مصلاهای نماز جمعه و برپایی نمایشگاه های مختلف هنری را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی متناسب با موضوع روز جهانی قدس و ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

هادی‌نیا افزود: برپایی کرسی های تلاوت و ختم قرآن کریم و هدیه ثواب آن به روح مقدس شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم نیز در روزهای پایانی سال از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرایی شده و قرار است تعدادی از کانون‌ها با همکاری دیگر متولیان مسجدی از برگزیدگان و فعالان قرآنی تجلیل بعمل آورند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با دعوت از عموم اقشار جامعه به ویژه اعضای کانون های مساجد استان برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی یادآور شد: آرمان قدس شریف هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

کلمات کلیدی: فهما روز جهانی قدس