محفل انس با قرآن به همت کانون امام حسین (ع) تبریز برگزار شد
محفل انس با قرآن به همت کانون امام حسين (ع) تبريز برگزار شد

محفل انس با قرآن به همت کانون امام حسین (ع) تبریز برگزار شد

سبب‌کار با اشاره به فعاليت‌هاي کانون امام حسين (ع) تبريز در ماه مبارک رمضان، از برگزاري محفل انس با قرآن با حضور اهل مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 37278 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته استانی در مسجد امام حسین (ع) به همت تلاشگران کانون و بسیج خبر داد و گفت: قرآن به عنوان کلام الهی و کتاب مقدس مسلمانان مورد توجه و احترام است و مهمترین شکل توجه و احترام به کتاب آسمانی قرائت، انس و عمل به آیات الهی است و در ماه رمضان که قرائت قرآن فضلیتی چند برابر دارد جلسات قرآنی رونق بیشتری می یابد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین قم تپه تبریز با اشاره به میزبانی کانون مسجد امام حسین(ع) از محفل انس با قرآن،افزود: این محفل معنوی با حضور دوستداران به قرآن و مومنان در مسجد برگزار شد و شرکت کنندگان از تلاوت قاریان ممتاز استانی «بهرام کرامت»، «یوسف نوید»، «وحید حسن زاده» بهرمند شدند.

 

وی برگزاری مسابقه کتبی و حضوری با موضوع احکام و فضیلت ماه رمضان،اهدای جوایز به ۱۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه و همچنین تجلیل از نوجوانان و قاریان حاضر در این مجلس نورانی را از دیگر برنامه های جنبی محفل انس با قرآن نام برد.

 

مدیر مسئول کانون مسجد امام حسین خاطرنشان کرد:این کتاب آسمانی به عنوان راهنمای طریقه صحیح زندگی بشری، می‌تواند نوش داروی بسیاری از معضلات و مشکلات فردی و اجتماعی باشد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مراکزی مذهبی اجتماعی باید بیشتر توان خود را صرف آموزش و نشر آموزه‌های کلام الهی، دارند.

کلمات کلیدی: فهما ماه رمضان