تداوم همت کریمانه کانون شهید نهادی تبریز در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی
تداوم همت کريمانه کانون شهيد نهادي تبريز در تهيه و توزيع بسته‌هاي معيشتي

تداوم همت کریمانه کانون شهید نهادی تبریز در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد نهادي تبريز و خيرين مرکز نيکوکاري المهدي با همکاري کانون امام رضا (ع) ۲ هزار بسته معيشتي به همراه ۱۸۰۰ کيلوگرم گوشت گرم قرباني تهيه و در اختيار خانواده هاي محروم و آسيب ديده قرار دادند.
شناسه خبر : 37280 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آراسته» از اجرای شانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان در قالب بسته های ویژه رمضان و توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم قربانی و ۲ هزار بسته معیشتی با اقلام ویژه برای ماه رمضان خبر داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز گفت: در اسلام همواره بر کمک به همنوع و دستگیری از یکدیگر توصیه شده است.حضرت «رسول اکرم (ص)» در خطبه شعبانیه می‌فرمایند: با تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان تشنگی و گرسنگی روز قیامت را بچشید و صدقه به فقرا و مسکینان بدهید. در واقع انفاق و دستگیری از دیگران یکی از دستورات دینی ماست که خداوند منان هم در قرآن کریم هر جا دستور به نماز می‌دهد به دنبال آن دستور به زکات و دستگیری از دیگران نیز اشاره کرده است.

 

آراسته با بیان اینکه ماه مبارک رمضان همواره یک بستررورظرفیت ویژه در اقدامات نیکوکارانه بوده است و امسال نیز از این ظرفیت به خوبی استفاده خواهیم کرد، افزود: ۲ هزار بسته معیشتی ویژه رمضان شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، رب، آبلیمو، چای، قند و... به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان به ارزش مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران اهدا شد.

 

وی افزود: این اقدام خیر با حمایت مخاطبان خیر شبکه رادیویی معارف، اعضای کانون فرهنگی هنری و مؤسسه حضرت خدیجه(س) انجام شد؛ که در نهایت گوشت های تهیه شده و قربانی به منظور اطعام نیازمندان در بین خانواده های محروم در ۴ شهرستان استان، توسط کانون های مساجد با حفظ کرامت انسانی شبانه در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

 

آراسته با اشاره به اقدامات و حضور چشمگیر خیرین، گفت: اعتقاد داریم رسیدگی به همنوعان و آسیب دیدگان بیماری کرونا بسیار ارزشمند است.

 

مدیر مسئول کانون اشاره کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و استان آذربایجان شرقی نیز در اجرای این رزمایش همدلی با تامین گوشت های مورد نیاز طرح، کمک شایان توجهی داشته است.

 

آراسته از همه خیرین و همچنین خیرین برنامه رادیویی معارف و کانون فرهنگی هنری و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) به دلیل کمک و حمایت های خالصانه از مردم محروم و نیازمند تشکر و قدرانی کرد.

 

مدیر مسئول کانون شهید نهادی تبریز با بیان این که کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی از طرف خداوند منان هست،خاطرنشان کرد: با توکل بر خدا و با یاری خیرین بزرگوار این طرح و سنت نیکو به صورت مستمر و مداوم در حال انجام می باشد.

کلمات کلیدی: فهما ماه رمضان