توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی در شهرستان‌های تبریز به همت ستاد فهمای استان
توزيع ۱۸۰۰ کيلوگرم گوشت گوسفندي در شهرستان‌هاي تبريز به همت ستاد فهماي استان

توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی در شهرستان‌های تبریز به همت ستاد فهمای استان

هادي نيا گفت: امسال و در اولين مرحله از توزيع گوشت قرباني، ۱۲۰۰ بسته يک ونيم کيلوگرمي در ۴ شهرستان استان و ۳ کانون در تبريز توزيع شد.
شناسه خبر : 37281 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» از توزیع ۱۸۰۰ کیلو گرم گوشت قربانی در شهرستان های تبریز به همراه توزیع دو هزار بسته غذایی خبر داد و با اشاره به فعالیت های گسترده در زمینه کمک های مومنانه و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه مردمی با طبقات مختلف در ارتباط بوده و تلاش ما هم در این مجموعه برآن است که بتواند از طریق آنها و با کمک خیرین در خدمت جامعه هدف بوده باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با پیگیری های خود توانسته با حمایت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد استانی و کشوری کانون های فرهنگی هنری مساجد، طی چندین مرحله بالغ بر ۲۶ تن گوشت قربانی را تهیه و در اختیار نیازمندان در اقصی نقاط استان قرار دهد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا چندین مرحله در سطح استان گوشت گوسفندی خیرین توزیع شده است،گفت: امسال و در اولین مرحله از توزیع تعداد ۱۲۰۰بسته گوشت قربانی گوسفندی که هر کدام یک و نیم کیلو است، توسط  کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان های کلیبر،عجب شیر،میانه،ورزقان و ۳ کانون در تبریز در بین نیازمندان  توزیع شد.

 

مدیر ستاد فهمای استان تصریح کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری در شهر‌ها و روستا‌ها پس از تحویل بسته‌های گوشت قربانی، با حفظ شان وکرامت بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌کنند.

 

هادی نیا اظهار کرد: این تعداد بسته گوشت قربانی با مساعدت و مشارکت مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و به مدیریت اجرایی کانون شهید نهادی تبریزاز طریق کانون های منتخب بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در ۴ شهرستان و مرکز استان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی بهره مندی از ظرفیت ماه مبارک رمضان در جهت ترویج فرهنگ احسان و انفاق را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اعتقاد به کار جمعی با مشارکت عموم مردم و اهالی و زحمتکشان افتخاری و خیرین در محلات و  مساجد داریم.