اهدای بسته ارزاق رمضانیه از سوی اعضای کانون شهدای دستمالچی تبریز
اهداي بسته ارزاق رمضانيه از سوي اعضاي کانون شهداي دستمالچي تبريز

اهدای بسته ارزاق رمضانیه از سوی اعضای کانون شهدای دستمالچی تبریز

به همت کانون فرهنگي هنري و پايگاه بسيج مسجد شهداي دستمالچي و با کمک خيرين، دومين نوبت از اهداي بسته ويژه رمضانيه براي خانواده هاي کم برخوردار اجرا شد.
شناسه خبر : 37284 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغرآقاجانی» از اهدای بسته ارزاق ویژه رمضان در دومین نوبت در ماه مبارک رمضان و در مرحله ۲۹ از کمک های مومنانه کانون و بسیج با همکاری خیرین خبر داد و گفت: خداوند، احسان و نیکوکاری به بندگانش را دوست دارد و برای بندگان نیکوکارش پاداش بسیاری را بر می شمرد. انبیاء و پیشوایان دینی،در این خوی پسندیده همواره پیشگام بوده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز افزود: در همین راستا تلاشگران کانون و بسیج با مشارکت خیرین بزرگوار، در دهه آخر ماه مبارک رمضان، اقلام غذایی تهیه و در اختیار خانواده های محروم قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه این توزیع در مرحله ۲۹ از کمک های مومنانه تلاشگران کانون و بسیج انجام شد، اظهار کرد: ۷۰ بسته ارزاق ویژه در ماه مبارک رمضان در دو نوبت توزیع شده که در مرحله اول، همزمان با دهه آخر ماه رجب، ۴۲ بسته و در مرحله دوم و در دهه آخر ماه مبارک رمضان، ۲۸ بسته در اختیار خانواده های محروم و آبرومند در منطقه قرار گرفت.

 

آقاجانی اقلام بسته های ارزاق را شامل برنج، مرغ، روغن، عدس، خرما و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

 

مدیر مسئول کانون ضمن تجلیل و قدردانی ویژه ازخیرین، افرادی که از آنان به عنوان سخاوتمندان و کریمان نام برده شده،خاطرنشان کرد:رسیدگی به محرومین خوی پسندیده انسانی و از اعمال نیک آدمی بوده و بیانگر وجود عاطفه ای قوی در وجود انسان می باشد که ریشه در بشردوستی و علاقه به هم نوع دارد.