اجرای طرح «افطار روزه اولی‌ها» در کانون روستای باغ معروف تبریز
اجراي طرح «افطار روزه اولي‌ها» در کانون روستاي باغ معروف تبريز

اجرای طرح «افطار روزه اولی‌ها» در کانون روستای باغ معروف تبریز

عابدي گفت: طرح افطار روزه اولي هاي دختران آفتاب کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي مسجد محمد رسول الله(ص) با حضور ۴۰۰ دختر روزه اولي در مسجد روستاي باغ معروف تبريز اجرا شد.
شناسه خبر : 37290 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آإربایجان شرقی، «رضا عابدی» از اجرای طرح «افطار روزه اولی ها» به همت تلاشگران کانون در مسجد روستای باغ معروف تبریز با حضور ۴۰۰ دختر روزه اولی خبر داد و گفت: ضیافت الهی ماه مبارک رمضان یک فعالیت جریان‌ساز است که موجب انس بیشتر نوجوانان با احکام و مسائل دینی می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای مسجد محمد رسول الله(ص) روستای باغ معروف تبریز افزود: این مراسم با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشتر  نوجوان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان با حضور پر‌شور نوجوانانی که امسال به سن تکلیف رسیده بودند،در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزارشد.

وی رونق یافتن مسجد در ماه رمضان با حضور  کودکان و نوجوانان و جوانان را از موهبت های ارزشمندی دانست و گفت: این طرح با هدف تشویق نسل نوجوان به سمت انجام واجبات و مسائل عبادی و معنوی اجرا شد.

عابدی همچنین افزود: در این مراسم ۴۰۰ دختر روزه اولی‌ در واقع نزدیک‌ تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن گرفتند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای خاطرنشان کرد:این روز یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای زندگی هر شخصی است و روزه، تمرین کلاس زندگی، درس ایثار و خلوص و بندگی برای روزه اولی ها است.

کلمات کلیدی: فهما ماه رمضان