ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امر به معروف در تبریز
ثبت نام دوره ملي بينش مطهر با رويکرد امر به معروف در تبريز

ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امر به معروف در تبریز

سوار گفت: دوره ملي بينش مطهر با رويکرد امر به معروف با محوريت اجرايي کانون تخصصي فرهنگي هنري (قلم) حضرت ابراهيم در تبريز با تدريس دکتر سيد محمد صالح هاشمي گلپايگاني برگزار مي شود
شناسه خبر : 37407 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مجید سوار» از ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امربه معروف با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری خبر داد و با بیان این که همه علاقمندان می توانند در این دوره آموزشی به صورت کاملا رایگان حضور داشته باشند، گفت: آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی این طرح، هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه بینش مطهر و عضو قرارگاه امر به معروف و نهی از منکراستان آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری گفت: بینش مطهر  موسسه تخصصی است  که در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

 

عضو قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر استان افزود: این دوره آموزشی با اهداف ایجاد نظام فکری منسجم،زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه، کادرسازی، تربیت مربی و مدرس، براساس تفاهم نامه های رسمی تلاش برای معرفی،جذب و بکارگیری بینش پژوهان برتر برگزار خواهد شد.

 

سوار تصریح کرد: این دوره برای عموم رایگان می باشد و نفرات برتر ضمن دریافت کارت استادی از جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر اربعین بهره مند خواهند شد.

 

وی افزود: کلاس‌های بینش مطهر از ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت حضوری و غیرحضوری در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تدریس استاد سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی به آدرس، خیابان پاسداران،خیابان نیستان سوم،خیابان صدف، انتهای خیابان شهید راستوان، نبش سه راه چیذری آغاز می شود و اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی دوره معتبر کشوری بینش مطهر را دریافت می کنند.

 

مسئول دبیرخانه بینش مطهر در پایان خاطرنشان کرد: دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امربه معروف با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری برگزار خواهد شد و تلاش شده تا افکار، عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

 

گفتنی است، این دوره برای دومین بار در استان آذربایجان شرقی همراه با دوره کشوری به صورت ملی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام خود را قطعی کنند.