اهدای ۷۰ بسته مهربانی توسط بانوان کانون حسینیه در تبریز
اهداي ۷۰ بسته مهرباني توسط بانوان کانون حسينيه در تبريز

اهدای ۷۰ بسته مهربانی توسط بانوان کانون حسینیه در تبریز

بانوان کانون فرهنگي هنري حسينيه و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين (ع) تبريز،شانزدهمين مرحله از کمک هاي همدلي خود را با اهداي ۷۰ بسته معيشتي،اجرايي کردند.
شناسه خبر : 37410 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» از اجرای مرحله شانزدهم کمک های مومنانه و همدلی بانوان کانون فرهنگی هنری با تهیه و اهدای ۷۰ بسته معیشتی و اهدای آن به خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های نیکوی مؤمنان است و به همین دلیل، مورد توجه فراوان در متون دینی واقع شده است؛ به گونه ای که می توان آن را در کنار نماز، برجسته ترین عبادت مورد تأکید قرآن دانست.

بیرامی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد، افزود: در همین راستا و در ادامه رزمایش مواسات و همدلی برای رسیدگی به امور این خانواده های محترم،بانوان فعال کانون با مشارکت پایگاه بسیج مسجد امام حسین (ع) با جمع آوری کمک های مردمی تعداد ۷۰ بسته اقلام غذایی براساس شناسایی خانوارهای دارای فرزند بیمار، تدارک و در اختیار آنها قرار دادند.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل مرغ،برنج،روغن،چای،قند و... عنوان کرد.

بیرامی تصریح کرد: شعار این گروه از بانوان فعال کانون خدمت خالصانه برای قشر آسیب پذیر محله است و در این بین کارگران فصلی و روز مزد را نیز در اولویت توزیع قرار داده و افرادی که به این گروه معرفی می‌شوند را شناسایی می‌کنند تا کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی اظهارکرد: در طی۱۵ مرحله گذشته بیش از ۱۳۰۰ بسته غذایی،۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف، ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و همچنین پرداخت بخشی از هزینه های درمانی ۴ بیمار ،تامین داروهای بیماران نیازمند، ارائه خدمات پزشکی رایگان با ایجاد ایستگاه های سلامت، اهدای۱۲ عدد گوشی و تبلت برای دانش آموزان محروم ، اهدای جهیزیه از دیگر اقدامات این گروه از بانوان فعال کانون فرهنگی هنری با مشارکت بانوان بسیجی پایگاه مسجد در ایام مقابله با بیماری کرونا بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، اعضای کانون و مسجد، پایگاه مقاومت و بانوان فعال که این امور مهم با کمک و همیاری آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در تلاش هستیم مرحله هفدهم را با تهیه و اهدای یک سری جهیزیه کامل برای یک نوعروس،اجرایی کنیم.