اهدای ۴۰ بسته غذایی به همت بانوان کانون روستای ورنکش
اهداي ۴۰ بسته غذايي به همت بانوان کانون روستاي ورنکش

اهدای ۴۰ بسته غذایی به همت بانوان کانون روستای ورنکش

مختاري گفت: به همت و با تلاش بانوان کانون و مسجد و با ياري اهالي محترم منطقه،۴۰ بسته ارزاق غذايي تهيه و در اختيار خانوارهاي آسيب پذير قرار گرفت.
شناسه خبر : 37846 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «گلی سلطانی مختاری» از تهیه و اهدای ۴۰ بسته غذایی به همت بانوان کانون و مسجد روستا خبر داد و گفت: مهرورزی، یکی از شیرین ترین و دلپذیرترین مفاهیم و واژه های زندگی بشر است. دوست داشتن و محبوب بودن، هر دو مورد علاقه، محبوب و مطلوب انسان هاست. مهرورزی، نه تنها در روابط انسانی دارای ارزش است، بلکه ریشه در مهرورزی الهی دارد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا 5 مسجد حضرت ابوالفضل روستای ورنکش شهرستان میانه افزود: ازمهم ترین آثار فردی انفاق برکت و افزونی مال، دوری از بلا، تزکیه و طهارت نفس، آمرزش گناهان و.. برجسته ترین آثار اجتماعی آن شامل رفع فقر از چهره ی جامعه ی اسلامی و استقرار عدالت اقتصادی و اجتماعی، پیشرفت و پویایی نظام اقتصادی، صیانت جامعه از تباهی و گسترش فساد می باشد.

وی ادامه داد:درهمین راستا با تلاش و همت بانوان کانون و مسجد روستا و با کمک اهالی منطقه و نمازگزاران محترم،۴۰ بسته غذایی تهیه و در اختیارخانواده های آسیب پذیر قرار گرفت.

با اشاره به فرمایش امام علی (ع) برای کمیل که فرمودند: در تاریکی‌هاى شب به برآوردن حاجات مردم و رفع گرفتارى‌‏هاى آن‌ها بپردازند،اظهار کرد:تمامی فعالیت های خداپسندانه و کمک های مومنانه کانون به صورت چراغ خاموش و شبانه در درب منازل افراد صورت می پذیرد.

اقلام غذایی را شامل برنج،روغن،ماکارونی،چای،قند،بسته حبوبات،رب و...به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: برای تهیه این ارزاق مبلغ ۲۰ میلیون تومان از محل جمع آوری خیرین و اهالی محترم روستا،هزینه شده است.

ضمن قدردانی ویژه از بانوان،خیرین و اهالی محترم منطقه که با دلی مهربان و دستانی گشاده ما را در این امر مهم یاری می کنند،خاطرنشان کرد:با توکل بر خداوند منان و به همت خیرین،توزیع مرحله بعدی بسته های معیشتی در تعداد بیشتری انجام خواهد شد.

گفتنی است روستای ورنکش در بخش ترکمنچای از توابع شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی می باشد که کانون فرهنگی هنری شهدای کربلای ۵ مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با مجوز رسمی از ستاد عالی مساجد استان فعالیت می کند.

کلمات کلیدی: فهما بسته معيشتي