اهدای ۸۰ بسته ارزاق ویژه با همت عالی بانوان کانون فاطمةالزهرا در تبریز
اهداي ۸۰ بسته ارزاق ويژه با همت عالي بانوان کانون فاطمةالزهرا در تبريز

اهدای ۸۰ بسته ارزاق ویژه با همت عالی بانوان کانون فاطمةالزهرا در تبریز

موسوي گفت: با همت وتلاش مضاعف بانوان کانون و مسجد فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبريز،تعداد ۸۰ بسته معيشتي ويژه تدارک و دراختيار خانواده هاي بي سرپرست در منطقه قرار گرفت.
شناسه خبر : 37848 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سیداحمد موسوی» از همت عالی بانوان فعال کانون در رسیدگی به امور محرومین خبرداد و اظهار کرد:۸۰ بسته معیشتی کامل به همت بانوان کانون و مسجد تهیه و در بین خانواده های بی سرپرست در منطقه توزیع شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا تبریز گفت:کمک و یاری‌رسانی به فقرا و محرومین از ضرورت‌های رفتاری هر فرد به حساب می‌آید، به‌ ویژه در شرایط فعلی که جامعه با التهابات فرهنگی و اقتصادی مواجه است، ضرورت توجه به نیازمندان بیش از پیش جلوه می‌نماید. چرا که از یک منظر دینی اگر بپذیریم خداوند در هر دوره افراد جامعه را با مال و جان‌شان مورد آزمون قرار می‌دهد، انفاق به نیازمندان به مقدار وسع و توان یکی از درس‌های این آزمون عملی است.

موسوی افزود: بانوان تلاشگر کانون و مسجد به حکم وظیفه دینی و اخلاقی،نسبت به مشکلات سایر همنوعان خود کوشیده و سعی دارند در رفع مشکلات آن ها اعم از مشکلات مالی، درمانی، آموزشی بکوشند و از سختی افراد یا اقشار آسیب دیده بکاهند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تعداد ۸۰ بسته معیشتی کامل به همت اعضای کانون با مشارکت بچه های مسجد،خیرین و نمازگزاران تهیه و در بین خانواده های بی سرپرست درمنطقه توزیع شد.

موسوی بابیان اینکه طبق فرمایشی از امام رضا(ع) که می فرمایند: انجام دادن حسنه و کار نیک به صورت مخفى، معادل هفتاد حسنه است،گفت: تمامی برنامه های انجام یافته از مرحله شناسایی خانواده های محروم تا تهیه و توزیع توسط فعالان کانون و مسجد به صورت پنهانی انجام می شود و همچنین توزیع بسته ها و اقلام غذایی شبانه و در درب منزل این عزیزان توسط جوانان کانون صورت می پذیرد.

وی،اقلام اهدایی را شامل برنج،روغن،گوشت،چای،قند،بسته حبوبات،بسته بهداشتی و...به مبلغ هربسته ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد وگفت: درمرحله ۲۸ از کمک های مومنانه،مبلغ ۶۴ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین،هزینه شده است.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) ضمن قدردانی ویژه از بانوان تلاشگرکانون،بچه های مسجد،خیرین،خاطرنشان کرد: مرحله ۲۹ کمک های مومنانه همزمان با میلاد امام رضا (ع) با طبخ و توزیع غذای گرم انجام خواهد شد.

کلمات کلیدی: بسته معيشتي فهما