نشست هماهنگی برنامه های دهه کرامت در آذربایجان شرقی برگزار شد
نشست هماهنگي برنامه هاي دهه کرامت در آذربايجان شرقي برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه های دهه کرامت در آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه هماهنگي اجراي برنامه هاي دهه کرامت در آستانه برگزاري جشن هاي زير سايه خورشيد و با حضور مديران کانون هاي مرکزي خدمت رضوي در تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 37849 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، جلسه مدیران کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان آذربایجان شرقی با هدف برنامه ریزی و هماهنگی اجرای برنامه های پیشنهادی برای ایام دهه کرامت در محل دبیرخانه مرکزی استان برگزار شد.


«محمد یوسف شاکری» در این نشست با اشاره به سابقه برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در ۱۵ سال گذشته اظهار داشت: با تلاش خادمیاران در سال گذشته، حتی با وجود بیماری منحوس کرونا و انتخابات ریاست جمهوری بکار گرفتند برنامه های اجرایی؛ مورد تمجید آستان قدس رضوی قرار گرفت.


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی افزود: دشمن از حرکت های فرهنگی در راستای ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) در جامعه امروزی واهمه دارد  و نُمود آن سرود "سلام فرمانده" است که دشمن را واقعا به وحشت انداخته است.


شاکری خاطرنشان کرد: با همتی که خادمیاران مخلص آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در دهه کرامت به کار خواهند گرفت امید است به نفس قدسی امام رئوف جشن های زیر سایه خورشید فضای فرهنگی را جامعه را عطر آگین کند.


وی افزود: نزدیک به 40 عنوان برنامه در دهه کرامت پیش بینی شده است و 17 نفر از خادمان امام رضا (ع) از مشهد تشریف خواهند آورد که در 4 تیم سازماندهی شده اند و در برنامه های از پیش مشخص شده حضور خواهند یافت. تلاش خواهد شد برنامه ها فاخر ، تاثیر گذار و مردمی باشد.


همچنین «حمید باقرپور» معاون خدمت رضوی استان با بیان اینکه سال گذشته برنامه های دهه کرامت طی چهار روز برگزار شد، اظهار داشت: امسال برنامه ها برای همه ۱۰ روز دهه کرامت پیش بینی شده است.


باقرپور افزو : دستورالعمل های ارسالی از آستان قدس با ترتیب جلساتی؛ بومی سازی و هماهنگی لازم با ادارات و سازمانها در مرکز استان انجام شده است که امیدواریم برنامه های دهه کرامت در شان آقا علی بن موسی ارضا علیه السلام برگزار شود.


وی اضافه کرد: تلاش شده است برنامه ها خلاقانه و نوآورانه برگزار شود که از جمله آنها گردهمایی دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در مصلای تبریز و برگزاری جشن خیابانی در سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام همراه با پخت 72 دیگ غذا به یاد 72 تن شهید کربلا و توزیع 12000 پرس غذا در همان مراسم خواهد بود.

کلمات کلیدی: فهما کانون خدمت رضوي