کتابخانه مسجد جامع هوراند تاسیس می‌شود
کتابخانه مسجد جامع هوراند تاسيس مي‌شود

کتابخانه مسجد جامع هوراند تاسیس می‌شود

کتابخانه مسجد جامع هوراند به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي راه‌اندازي و تاسيس مي شود.
شناسه خبر : 37853 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کتابخانه مسجد جامع هوراند به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی و با همکاری دفتر امام جمعه، بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر فرهنگ‌دوستان شهر هوراند راه‌اندازی و تاسیس می شود.

آقایاری، بخشدار هوراند در حاشیه تحویل اقلام و تجهیزات کتابخانه‌ای این مرکز از سوی ستاد فهما آذربایجان شرقی اظهار داشت: توسعه فضای کتابخانه ای در شهرستان محروم هوراند بسیار حائز اهمیت بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان گفت: توسعه فضای قرائتخانه‌ای و کتابخانه‌ای در جوار مساجد و کانون های فرهنگی هنری امری بسیار مبارک بوده و اعتقاد داریم زمینه اعتلای فرهنگ منطقه را فراهم می کند.

آقایاری با اشاره به این‌که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در عرصه فرهنگ عمومی و ترویج باورهای دینی و اعتقادی نقشی ارزنده ایفا کند، خاطرنشان کرد: ضرورت توسعه فعالیت های کمی و کیفی کانون های موجود در قالب نظام فهما امری بدیهی و ضروری است.

وی ادامه داد: در درصدد برگزاری جلسه ای مشترک با حضور مسئولان ستاد فهما آذربایجان شرقی، امام جمعه هوراند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، دهیاران منطقه و دیگر متولیان امر در جهت توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد ای منطقه هستیم.

 گفتی است، در این دیدار که با حضور کارشناس مسئول ساماندهی و توسعه کانون های مساجد استان و رابط شهرستان هوراند همراه بود؛ اقلام کتابخانه ‌ای شامل میز و صندلی، قفسه کتاب و صدها جلد کتاب تحویل کانون فرهنگی هنری مسجد جامع هوراند شد.

کلمات کلیدی: کتابخانه ستاد فهما