آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و شهدای ۱۵خرداد در تبریز
آيين گراميداشت سالروز ارتحال امام خميني و شهداي ۱۵خرداد در تبريز

آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و شهدای ۱۵خرداد در تبریز

موسوي از برگزاري آيين گراميداشت سالروز ارتحال امام خميني (ره) و بزرگداشت شهداي ۱۵ خرداد با حضور اهالي محله درمسجد و کانون فرهنگي و هنري فاطمة الزهرا (س) خبر داد.
شناسه خبر : 38017 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سیداحمد موسوی» گفت: خرداد ماه یادآور وقایع تاریخ ساز برای مردم ایران بوده که از جمله مهمترین آن ارتحال پیشوا و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و از سوی دیگر قیام خونین ۱۵خرداد و به خاک و خون کشیده شدن افراد بی گناه توسط رژیم منحوس پهلوی بوده است.

مدیر مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز افزود: این وقایع تاریخی را باید پاس داشت و نسل به نسل آن را حفظ و در تبیین این رخدادها که یادآور تاریخ یک مملکت است، کوشا بود.

موسوی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد، نقش مساجد در بزرگداشت این وقایع را مورد تاکید قرار داد و از کانون فرهنگی هنری به عنوان برگزار کننده محفل و مجلس پرشور در طول سال های اخیر یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز از سوی کانون فرهنگی و هنری برنامه هایی در دست اجرا است،خاطرنشان کرد: در آیینی که با حضور اهالی محله و مردم  مراسم رحلت برگزار و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد گرامی داشته شد.