اعلام ویژه برنامه‌های ستاد فهما آذربایجان‌شرقی در دهه کرامت
اعلام ويژه برنامه‌هاي ستاد فهما آذربايجان‌شرقي در دهه کرامت

اعلام ویژه برنامه‌های ستاد فهما آذربایجان‌شرقی در دهه کرامت

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي همزمان با دهه کرامت ويژه برنامه هاي مختلفي برگزار خواهند کرد.
شناسه خبر : 38018 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی به تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان پرداخت و اظهار داشت: تمامی برنامه ها با رویکرد مردمی و با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شود.

وی با بیان ستاد فهما در راستای هماهنگي و همگرايي حداكثري با ستاد بزرگداشت دهه كرامت در استان؛ به دنبال بهره مندی حداکثری از ظرفیت فضای مجازی جهت انعكاس برنامه ها و رويدادهای دهه کرامت نیز است، خاطرنشان کرد: تولید محتوای رسانه ای و انعکاس در شبکه های اجتماعی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

هادی نیا با اشاره به این‌که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با دیگر متولیان دهه کرامت به ویژه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی همکاری نزدیک و مستمر دارند، گفت: تداوم در اجرای طرح «شنبه های کتاب» با هدف معرفی کتب مرتبط با سبک و سیره رضوی جزو برنامه های پیش بینی شده است.

مدیر ستاد فهما استان مشارکت کانون های مساجد استان در اجرای مسابقه کتابخوانی،  انجام خدمات کریمانه و تهیه بسته های معیشتی به خانواده ی نیازمند به رسم اهل بیت(ع)،   اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از نخبگان فعال مسجدی همزمان با دهه کرامت و تجلیل از هم‌نامان امام رضا و حضرت معصومه در مساجد از دیگر برنامه هایی است که از سوی کانون های فرهنگی هری مساجد اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: فراخوان شرکت در جشنواره ملی طرح آواهای آسمانی ویژه روستاییان و عشایر نیز همزمان با دهه کرامت منتشر شده است که عموم علاقه مندان می توانند تا پایان خرداد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، ضمن این‌که شاهد اجرای برنامه از سوی گروه های سرود مسجدی در اماکن مختلف خواهیم بود.

هادی نیا خاطرنشان کرد: تجلیل از کانونهای منتخب فهما، تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، انعقاد تفاهم‌نامه حمایتی طرح سحاب با 3 باب از کانون های فرهنگی هنری منتخب مساجد استان و اجرای سلسله جشن‌های فرهنگ و هنر روستا و عشایر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه کرامت است.

کلمات کلیدی: دهه کرامت فهما