برگزاری جشن روز دختر در کانون امام خامنه ای روستای باغ معروف تبریز
برگزاري جشن روز دختر در کانون امام خامنه اي روستاي باغ معروف تبريز

برگزاری جشن روز دختر در کانون امام خامنه ای روستای باغ معروف تبریز

عابدي گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) جشن روز دختر با حضور دختران و مادران منطقه در مسجد محمد رسول الله (ص) روستاي باغ معروف تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 38065 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رضا عابدی» ضمن تبریک دهه کرامت،از برگزاری جشن روز دختر به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) به همراه اجرای برنامه های مختلف به همت فعالان کانون فرهنگی هنری با مشارکت کانون خدمت رضوی مسجد، خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمد رسول الله (ص) روستای باغ معروف تبریز گفت: روز دختر فرصت مناسبی برای بیان شأن و منزلت حضرت معصومه(س) به عنوان اسوه اخلاق و اخلاص است.

عابدی با بیان اهمیت این روز مبارک اذعان کرد: این مراسم با حضور دختران به همراه مادران منطقه برگزار شد و با اجرای سرود توسط دختران و اجرای مسابقه همراه بود.

وی افزود: در این مراسم  به ۱۴ نفر از دختران حاضر در برنامه به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهداء گردید و در پایان برنامه دختران حاضر و خانواده آن ها از سفره احسان رضوی که هزینه آن توسط خانواده شهید والامقام«محمد شفوی» تامین شده بود متنعم شدند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای ضمن اشاره برجایگاه والای مادران و دختران در دین مبین اسلام،خاطرنشان کرد: هدف برگزاری جشن ویژه این قشر از جامعه در مناسبت هایی نظیر ولادت حضرت معصومه(س) علاوه برپاسداشت جایگاه زن و دختر، معرفی الگویی ارزشمند نظیر کریمه اهل بیت(ع) برای داشتن زندگی بهتر است.

کلمات کلیدی: فهما روز دختر