اعزام ۲۱ مربی طرح چکامه و چهره به چهره استان آذربایجان شرقی به مشهد مقدس
اعزام ۲۱ مربي طرح چکامه و چهره به چهره استان آذربايجان شرقي به مشهد مقدس

اعزام ۲۱ مربی طرح چکامه و چهره به چهره استان آذربایجان شرقی به مشهد مقدس

گردهمايي آموزشي مربيان طرح چکامه و چهره به چهره سراسر کشور، با همکاري ستاد فهما استان آذربايجان شرقي و به ميزباني مشهد مقدس برگزار شد.
شناسه خبر : 38069 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «بهروز ثنایی» مجری طرح چهره به چهره در استان آذربایجان شرقی؛ اظهار داشت: گردهمایی آموزشی مربیان طرح چکامه و چهره به چهره سراسر کشور به همت موسسه «درس‌هایی از قرآن» به میزبانی مشهدمقدس برگزار شد.

وی با بیان این‌که 21 مربی طرح چکامه و چهره به چهره از استان آذربایجان شرقی در این گردهمایی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این دوره امسال در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد مقدس و با پیام تصویری حجت الاسلام قرائتی برگزار شد.

حجت الاسلام ثنایی با بیان این‌که ستاد فهما آذربایجان‌شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در اعزام مربیان استانی همکاری و مساعدت داشتند، گفت: این گردهمایی با هدف هماهنگی و تعامل حداکثری مربیان، ایجاد وحدت رویه در تبلیغ مبانی دینی، شیوه های به‌روز و اثرگذار تبیین احکام و بررسی آسیب های فضای مجازی برگزار شد.

مجری طرح چهره به چهره در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این همایش ملی با حضور معاون اجتماعی وزیر کشور، مشاور امور دینی و روحانیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر استتفائات مقام معظم رهبری و تنی چند از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و همچنین آقامحمدی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه بود.

کلمات کلیدی: فهما طرح تربيتي چکامه