برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون امام رضا (ع) در تبریز
برپايي ايستگاه صلواتي به همت کانون امام رضا (ع) در تبريز

برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون امام رضا (ع) در تبریز

به مناسبت فرا رسيدن ولادت با سعادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت امام رضا (ع)، ايستگاه صلواتي به همت فعالان کانون فرهنگي هنري برپا شد.
شناسه خبر : 38278 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد آراسته» ضمن تبریک ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)، اظهار کرد: به همین مناسبت، ایستگاه صلواتی رضوی به همت و با تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) برپا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا گفت: در این روز فرخنده و مبارک این ایستگاه صلواتی که توسط فعالان کانون و مسجد برپا شد، از حدود ۴ هزار نفر با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

آراسته افزود: همزمان با دهه کرامت علاوه بر برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی با حضور و همراهی اهالی منطقه مورد استقبال قرار گرفت.

وی از دیگر برنامه های دهه کرامت به تهیه و اهدای پوشاک و کفش به ۸ نفر از دختران ایتام،برپایی ایستگاه صلواتی،پخش شربت و شیرینی به تعداد حدود ۴ هزار نفر، چاپ و اهدای ۵۰۰ عدد پیکسل و گل در سطح شهر به دختران، برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و اهدای هدیه به آنها و همچنین حضور خادمان بارگاه نورانی امام رضا (ع) در برنامه جشن رضوی این کانون اشاره کرد و گفت: برنامه چهارشنبه های رضوی نیز به همت اعضای کانون در قالب کمک  و رسیدگی به نیازمندان نیز در حال اجرا می باشد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) تبریز ضمن تجلیل صمیمانه از تلاشگران در برپایی این ایستگاه و خیرین، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری با اقدامات و برنامه های مختلف مشارکت فعال در برنامه های فرهنگی و آموزشی و تبلیغی دارد.

کلمات کلیدی: فهما جشن هاي رضوي