کسب مقام برتر خانه قرآن مسجد فاطمة الزهرا در آذربایجان شرقی
کسب مقام برتر خانه قرآن مسجد فاطمة الزهرا در آذربايجان شرقي

کسب مقام برتر خانه قرآن مسجد فاطمة الزهرا در آذربایجان شرقی

موسوي گفت: ازميان خانه هاي قرآني استان آذربايجان شرقي«خانه قرآن وعترت مسجد فاطمة الزهرا(س) شهرک ارم تبريز» به عنوان خانه برتر برگزيده و با حضور مسئولين استاني تجليل شد.
شناسه خبر : 38575 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سید احمد موسوی» اظهار کرد: خانه قرآن و عترت مسجد فاطمة الزهرا(س) شهرک ارم تبریز توانسته با همت و تلاش عالی مربیان خود در بین خانه های قرآن و عترت استان آذربایجان شرقی مقام برتر را کسب نموده و در طی مراسمی که در سینما قدس با حضور نماینده مجلس و مسئولین استانی برگزار شد،از مسئول خانه قرآن و عترت مسجد تجلیل به عمل آمد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: فعالیت‌های قرآنی گستره زیادی دارند و افراد زیادی به این فعالیت‌ها جذب می‌شوند، هم فعالیت قرآنی و هم فعالیت در مساجد دارای اهمیت زیادی است و خدمت به قرآن در مساجد یک توفیق الهی است و فعالان قرآنی مساجد باید خداوند را به خاطر این نعمت شکر کنند.

موسوی افزود:راهبران جهاد تبیین که با حضور «حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، «حجت الاسلام سید محمود حسینی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» نماینده مجلس، مسئولان و مدیران موسسات و خانه های قرآن، طلاب و روحانیون در محل سینما قدس تبریز برگزار شد،از برترین موسسات و خانه های قرآنی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

وی تصریح کرد: خانه قرآن و عترت مسجد فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز به عنوان خانه قرآن برتر استان برگزیده و تجلیل شد. تمامی فعالیت های خانه قرآن و مسجد با همکاری مربیان و اعضای کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

مسئول فرهنگی کانون ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از مربیان تلاشگر، خاطرنشان کرد:این موفقیت بزرگ را به تمامی بزرگواران، مسؤولان و خادمین قرآنی مجموعه،هیأت امنای مسجد و تک تک اعضای محترم خانه قرآن،کانون فرهنگی هنری تبریک و تهنیت عرض نموده و ازخداوند منان استمرار موفقیت های روز افزون این مجموعه قرآنی را در تمامی فعالیت ها خواستاریم.

کلمات کلیدی: فهما اوقات فراغت تبریز