اجرای طرح تابستانی« ترنم جوانه ها» در مسجد امام خمینی تبریز
اجراي طرح تابستاني« ترنم جوانه ها» در مسجد امام خميني تبريز

اجرای طرح تابستانی« ترنم جوانه ها» در مسجد امام خمینی تبریز

اسماعيلي گفت: طرح تابستاني «ترنم جوانه ها» با همت و مشارکت کانون فرهنگي و هنري شميم ولايت و پايگاه مقاومت شهيد ياغچيان در مسجد امام خميني (ره) با برنامه هاي متنوع آموزشي و فرهنگي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 38576 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «نادر اسماعیلی» با تاکید بر لزوم غنی سازی ایام فراغت دانش آموزان،از برگزاری کلاس‌های تابستانی با عنوان «ترنم جوانه ها» با برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی در مسجد امام خمینی (ره) شهرک یاغچیان خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی(ره) شهرک یاغچیان تبریز گفت: در هجمه فرهنگی امروز که دشمنان کودکان و نوجوانان را در تیررس حملات خود قرار داده‌اند بر اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی به ‌ویژه در تابستان افزوده شده است.

اسماعیلی با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های تابستانی در مسجد امام خمینی (ره) تحت عنوان «ترنم جوانه ها» افزود: این برنامه‌ها در قالب‌ کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و ورزشی اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری طرح تابستانی در بیش از ۱۰ رشته خبرداد و تصریح کرد: قرآن، حلقه های تربیتی و معرفتی، سرود و تواشیح، جنگ شادی، کلاس های علمی و کمک آموزشی، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، آموزش کار با رایانه، آموزش کار با نرم افزارهای گرافیکی،تدوین، برنامه های ورزشی متنوع، اردوهای علمی و تفریحی، آموزش عکاسی عنوان های کلاس‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت ۱۴۰۱ است.

مدیر کانون فرهنگی هنری آخرین مهلت ثبت نام در این کلاس‌ها را تا ۱۰ تیرماه اعلام کرد و گفت:علاقه ‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام همه روزه از ساعت ۱۹ الی نماز مغرب و عشاء با مراجعه حضوری به محل مسجد امام خمینی (ره) در شهرک شهید یاغچیان ثبت نام خود را قطعی نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۹۰۲۵۱۴۳۱۱۲ تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی: طرح تابستاني فهما