اعزام ۲۰ نفر زائر اولی به کربلای معلی توسط کانون امام رضا در تبریز
اعزام ۲۰ نفر زائر اولي به کربلاي معلي توسط کانون امام رضا در تبريز

اعزام ۲۰ نفر زائر اولی به کربلای معلی توسط کانون امام رضا در تبریز

آراسته گفت: ۲۰ نفر از اعضاي کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع) به سفر زيارتي و معنوي کربلاي معلي اعزام شدند.
شناسه خبر : 40983 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد آراسته» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا ضمن تسلیت ایام ماه صفر، اظهار کرد: 20  نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی تبریز به کربلا اعزام شدند.

وی گفت: پیاده روی و کنگره عظیم اربعین حسینی به عنوان بین المللی ترین رویداد بزرگ و فرصتی برای تقویت و گسترش همبستگی جامعه اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی است.

آراسته افزود:تمدن اسلامی به همبستگی و همکاری اجتماعی نیازمند است و اجتماع عظیم عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در یک زمان و مکان نورانی و وحدت امت اسلامی بسیار ارزشمند بوده و حماسه ای وصف نشدنی خلق می کند.

وی به برنامه ریزی صورت گرفته برای اعضای کانون که تا کنون توفیق زیارت عتبات عالیات را نداشته اند اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته،بیست نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری به سفر معنوی زیارت کربلای معلی اعزام شدند.

آراسته تصریح کرد: این افراد بعد از زیارت اماکن متبرکه کربلا و سامرا به مدت هفت روز به کشور بازگشتند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین قدرت نرم مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به رخ جهانیان کشید و در این راستا از ظرفیت های بی نظیر خانواده و حرکت عمومی همه آحاد جامعه برای آمادگی در رکاب امام زمان بودن را تمرین و در حقیقت اربعین حسینی مانور ظهور و اعلام بیعت با ولی اعظم زمان و حجت الهی (عج) است.

کلمات کلیدی: فهما اربعين حسيني