کانون‌های مساجد نقش مهمی در جذب و تربیت نیروهای متعهد و متخصص بر عهده دارند
کانون‌هاي مساجد نقش مهمي در جذب و تربيت نيروهاي متعهد و متخصص بر عهده دارند
مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی:

کانون‌های مساجد نقش مهمی در جذب و تربیت نیروهای متعهد و متخصص بر عهده دارند

هادي نيا گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهم و محوري در جذب و تربيت نيروهاي مؤمن، انقلابي، متعهد و متخصص بر عهده دارند.
شناسه خبر : 41184 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا، در نشست شورای اداری ستاد فهما استان با تأکید بر جمع‌بندی و آغاز اجرای ویژه برنامه های مناسبت های ملی و مذهبی در شش ماهه دوم سال جاری اظهار داشت: همگرایی تمام واحدهای ستادی و بهره‌مندی از ظرفیت های موجود در کانون های مساجد استان بایستی در اولویت قرار گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با تأکید بر جریان‌سازی رسانه‌ای در فضای مجازی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت های ستاد فهما استان؛ ایفای نقش در جهاد تبیین؛ مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که بیان ظرفیت های فرهنگی، هنری، قرآنی، اجتماعی و انسانی در مساجد باید در رأس فعالیت ها باشد، افزود: اعتقاد بر این است که کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهم و محوری در جذب و تربیت نیروهای مؤمن، انقلابی، متعهد و متخصص بر عهده دارند.

هادی نیا با اشاره به این‌که تعامل با دیگر نهادهای مسئول در امور مساجد لازمه اجرای برنامه هایی موفق و در طراز انقلاب اسلامی است، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی همچون گذشته آماده تعامل حداکثری در راستای پرهیز از موازی‌کاری در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد است.

کلمات کلیدی: فهما شوراي اداري