آغاز ثبت نام دوره ملی بینش مطهر «ویژه طلاب» در تبریز
آغاز ثبت نام دوره ملي بينش مطهر «ويژه طلاب» در تبريز

آغاز ثبت نام دوره ملی بینش مطهر «ویژه طلاب» در تبریز

ثبت نام دوره ملي بينش مطهر «ويژه طلاب» با محوريت اجرايي کانون فرهنگي هنري حضرت ابراهيم در تبريز آغاز شد.
شناسه خبر : 41332 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «مجید سوار» از آغاز ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری ویژه طلاب حوزه های علمیه خبر داد و با بیان این که همه طلاب علاقمند اعم از حضوری و غیرحضوری، دانش آموختگان، مبلغان و اساتید می توانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند، افزود: آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی این طرح،هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزارخواهد شد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهراستان آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری تصریح کرد: بینش مطهر به عنوان موسسه تخصصی در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

وی افزود:این دوره آموزشی با اهداف ایجاد نظام فکری و عقیدتی منسجم،توانمندسازی و کادرسازی بر اساس نظام فکری و اندیشه ناب اسلامی برگزار خواهد شد.

سوار تصریح کرد: کلاس‌های بینش مطهر به صورت حضوری و غیرحضوری با همکاری کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم برگزار می شود.و اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی دوره معتبر کشوری بینش مطهر را دریافت می کنند.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان خاطرنشان کرد: ثبت نام دوره ملی بینش مطهر ویژه طلاب از یکم مهرماه آغاز شده و زمان شروع کلاس ها نیز از اول آبان ماه خواهد بود.

سوار خاطرنشان کرد: اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، از امتیازات عرضه کتب بینش مطهر با ۳۰ درصد تخفیف، بهره گیری از ممتازین در برنامه های علمی، طرح و دوره های و نشست های معرفتی، ایجاد امتیاز فرهنگی در سامانه نجم،صدور و اعطای گواهی شرکت و قبولی در دوره برخوردار خواهند شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت Bineshemotahar.ir ثبت نام خود را قطعی کنند.

کلمات کلیدی: فهما شهيد مطهري