توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان استان
توزيع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرباني ميان نيازمندان استان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان استان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان آذربايجان شرقي از توزيع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرباني اهدايي موسسه حضرت خديجه(س) و برنامه سمت خدا در استان خبر داد.
شناسه خبر : 41333 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی ماه های گذشته با ارسال بسته هاي گوشت قرباني تهیه شده به همت خيرين مؤسسه حضرت خديجه(س) قم و خیرین برنامه سمت خدا گام های ارزشمندی در رفع نیازهای خانواده هاي آسيب ديده از كرونا و نيازمندان مناطق مختلف كشور داشته است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی و خیرین در طول دو سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در کمک های مومنانه لبیک گفتند و با جمع آوری و تهیه دیگر اقلام از جمله حبوبات برنج  روغن و رب گوجه فرنگی و چای و قند و دیگر اقلام غذایی توسط خيرين استان تهيه و توزيع شده است، با این توضیح که به نسبت زمان و مناسبت هاي ملي و مذهبي اقلامي شامل نوشت افزار، كيف مدرسه مناسب، كفش مناسب، در تعدادي از مناطق نيز توزيع شده است.

هادی نیا با اشاره به این مطلب که نیازمندان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شناسایی شده اند، گفت: در طول امسال، این دومین مرحله از اجرای طرح توزیع گوشت قربانی است که با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید نهادی در سطح منطقه اجرا می شود.

وی با بیان این‌که در این مرحله  دو هزار و پانصد کیلوگرم گوشت قربانی میان نیازمندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسته های تهیه شده میان نیازمندان شهرهای تبریز، مرند،اسکو،ملکان،مراغه،سراب توزیع شده است.

هادی نیا تصریح کرد: شيوه هاي مورد تاكيد و تائيد ائمه اطهار و بزرگان دين در احسان و انفاق در تمامي مراحل تهيه و توزيع و عزت نفس دريافت كنندگان اقلام اهدايي؛ مورد توجه ويژه بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در خاتمه از حسن توجه خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) قم و مدیریت اجرایی و همراهی کانون فرهنگی هنری شهید نهادی برای کمک به خانواده های نیازمند تشکر و قدردانی کرد.